Минуло багато часу – сім років відтоді, як компанія Meta вперше оголосила про свій намір зробити це, – але з понеділка у WhatsApp починає з’являтися реклама. Їх можна буде побачити лише на вкладці “Оновлення”, і компанія стверджує, що ті, хто використовує додаток лише для спілкування з родиною та друзями, насправді не помітять жодних змін у своєму користуванні WhatsApp. Те саме стосується двох інших нових функцій: підписки на канали та просування каналів. “Ми роками говорили про наші плани побудувати бізнес, який не перериває ваші особисті чати, і ми вважаємо, що вкладка “Оновлення” – це правильне місце для роботи цих нових функцій”, – йдеться в блозі компанії.
Користувачі WhatsApp зможуть спілкуватися з бізнесом, який використовує вкладку “Статус” для реклами продукту або послуги, повідомляє Meta. Компанія заявляє, що використовуватиме деякі дані користувачів для таргетування реклами, зокрема мову вашого пристрою, країну чи місто, канали, за якими ви стежите, і те, як ви взаємодієте з рекламою. Якщо ви додали WhatsApp до Центру облікових записів Meta, компанія використовуватиме ваші рекламні налаштування та інформацію з усіх ваших акаунтів Meta. Meta заявляє, що не продаватиме та не передаватиме ваш номер телефону маркетологам. Він також не буде використовувати ваші чати, дзвінки та статус для таргетування реклами – вони все одно будуть наскрізно зашифровані.
Вкладка “Статус” – це цінне місце на екрані. За даними Meta, нею щодня користуються понад 1,5 мільярда людей. Реклама все ще залишається найбільшою статтею доходу компанії, тому єдине, що дійсно дивує в тому, що Meta почала показувати рекламу в WhatsApp, – це те, що на це пішло так багато часу. Зрештою, компанія, ймовірно, могла б мати більше способів заробляти достатньо грошей, щоб підтримувати ті частини бізнесу, яким може знадобитися багато часу для отримання прибутку, якщо вони взагалі дійдуть до цього моменту.