Реклама Microsoft Copilot була розкритикована галузевим наглядовим органом за заяви про продуктивність і заплутане використання брендингу Copilot. Відділ національної реклами BBB National Programs (NAD) проаналізував рекламу Microsoft Copilot і рекомендував софтверному гіганту припинити або змінити заяви про продуктивність Microsoft 365 Copilot і більш чітко розкрити обмеження його функції Business Chat.
Microsoft стверджує, що Copilot підвищує продуктивність і рентабельність інвестицій (ROI) для компаній, які використовують асистента зі штучним інтелектом, зокрема, що “67%, 70% і 75% користувачів кажуть, що вони стали більш продуктивними” після певного періоду використання Copilot. “NAD виявив, що, хоча дослідження демонструє сприйняття продуктивності, воно не забезпечує належної відповідності об’єктивним твердженням, що розглядаються”, – йдеться в огляді наглядового органу. “Як наслідок, NAD рекомендував припинити рекламу або змінити її таким чином, щоб розкрити її підґрунтя”.
Окрім рекомендованих змін у рекламі продуктивності, NAD також припускає, що користувачів Copilot може ввести в оману широке використання корпорацією Майкрософт брендингу Copilot у багатьох продуктах, включаючи Business Chat. “NAD дійшла висновку, виходячи з контексту тверджень і повсюдного використання опису продукту як “Copilot”, що споживачі не обов’язково зрозуміють відмінності”. NAD рекомендував Microsoft “змінити свою рекламу, щоб чітко і ясно розкрити будь-які суттєві обмеження, пов’язані з тим, як Business Chat допомагає користувачам”.
Microsoft роками плутала брендинг Copilot. На початку цього року корпорація Майкрософт перезапустила свій Copilot для бізнесу з безкоштовним чатом зі штучним інтелектом і платними агентами, намагаючись вирішити деякі проблеми, пов’язані з брендингом. Microsoft 365 Copilot Chat, як він відомий зараз, починався як Bing Chat Enterprise, перш ніж корпорація Майкрософт провела ребрендинг і перейменувала його на Copilot, що викликало плутанину. Десь посередині цього ребрендингу Business Chat, який спочатку був чат-ботом у Teams, перетворився на Business Chat для Microsoft 365 Copilot.
Як я писав у Блокноті майже рік тому, корпорація Майкрософт проводить ребрендинг Copilot у найбільш характерний для неї спосіб. Це все частина спроби змусити компанії більше використовувати Copilot, а потім платити додатково за підписку на Microsoft 365 Copilot.
Microsoft заявляє, що не погоджується з висновками NAD, але “дотримуватиметься рекомендацій NAD щодо уточнення своїх претензій”. Сподіваємося, це означає, що в майбутньому брендинг Copilot стане більш чітким.