Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

YouTube скасовує список «Популярне зараз»

YouTube скасовує список «Популярне зараз»
HiTech.Expert • 6 переглядів • 1 хв читання

YouTube видаляє свою сторінку “Тренди” та список “Тренди зараз” на користь графіків для конкретних категорій, оголосила компанія в четвер. З цією зміною YouTube відходить від єдиного, всеохоплюючого списку трендового контенту до відображення найпопулярнішого контенту в конкретних категоріях на YouTube Charts.

Платформа заявляє, що це оновлення краще відповідає сучасному способу виявлення трендового контенту, зазначаючи, що коли сторінка “Тренди” була запущена в 2015 році, було набагато простіше фіксувати вірусні відео, про які всі говорили, за допомогою єдиного списку.

Нові діаграми для конкретних категорій включають “Найпопулярніші музичні відео”, “Найкращі щотижневі подкаст-шоу” та “Найпопулярніші трейлери до фільмів”. У майбутньому YouTube планує додати більше категорій контенту.

“Поряд з висвітленням популярного контенту в діаграмах, ми продовжимо показувати глядачам відео, які, на нашу думку, їм сподобаються, за допомогою персоналізованих рекомендацій”, – пояснили в компанії в блозі. “Таким чином, ми можемо показувати ширший спектр популярного контенту, який є релевантним, і це відчувається більш природно для того, як глядачі вже знаходять нові відео”.

Глядачі можуть переглядати неперсоніфікований контент через меню “Дослідити”, канали авторів і стрічку їхніх підписок.

YouTube заявляє, що вносить ці зміни, тому що тренди формуються під впливом багатьох різних відео, створених різними фандомами, що призводить до появи більшої кількості мікротрендів, ніж будь-коли раніше.

Крім того, YouTube зазначає, що глядачі знаходять тренди в різних місцях на платформі, включаючи рекомендації, пошук і коментарі. Раніше люди знаходили трендовий контент для перегляду на вкладці “Тренди”, але тепер вони отримують контент через персоналізовані алгоритмічні рекомендації. Ці зміни призвели до зменшення кількості відвідувань сторінки “Тренди”, особливо за останні п’ять років, кажуть в YouTube.

Для компанії має сенс адаптуватися до еволюції звичок глядачів, тим більше, що платформа досить сильно трансформувалася за останнє десятиліття. У 2015 році YouTube розглядався переважно як місце для аматорських відео. Сьогодні він є домом для професійного повнометражного (і короткометражного) контенту від незалежних авторів і відомих ЗМІ, які конкурують за частку рекламного доходу.

Компанія заявляє, що вона все ще зосереджена на наданні авторам інструментів для визначення того, що є популярним серед їхньої аудиторії.

“Вкладка “Натхнення” в YouTube Studio продовжить надавати авторам персоналізовані ідеї, які допоможуть їм визначити наступну велику річ для їхнього каналу”, – йдеться в блозі YouTube. “Ми також створюємо нові способи підтримати авторів-початківців і допомогти їм стати відомими, як, наприклад, наша функція “Hype”, яка дозволяє глядачам посилити свіжі відео, які їм подобаються”.

6