Незабаром YouTube почне використовувати технологію оцінки віку на основі штучного інтелекту, щоб з’ясувати, хто з користувачів молодше 18 років. Починаючи з 13 серпня, YouTube визначатиме неповнолітніх користувачів у США на основі їхньої активності та віку акаунта, що дозволить платформі автоматично застосовувати обмеження.
Ці акаунти отримають той самий захист, який YouTube вже пропонує користувачам, що не досягли 18 років, включаючи блокування відео з віковими обмеженнями, неперсоніфіковану рекламу, сповіщення про “перерву” та обмеження на повторювані відеорекомендації на делікатні теми, такі як зображення тіла. Платформа також автоматично вмикатиме нагадування про конфіденційність, коли користувачі завантажуватимуть відео або залишатимуть коментарі.
Google вперше оголосив про плани використовувати машинне навчання для оцінки віку на початку цього року, що збігається з глобальною боротьбою за безпеку дітей в Інтернеті. Минулого тижня у Великій Британії набули чинності правила перевірки віку в Інтернеті, які вимагають від користувачів підтверджувати свій вік на сайтах з порно або контентом, який вважається “шкідливим”. Кілька штатів прийняли закони, що блокують доступ неповнолітніх до порносайтів, в той час як зусилля з вікового цензурування соціальних медіа-платформ в основному провалилися. Європейський Союз також тестує прототип перевірки віку, який з часом буде пов’язаний з цифровими ідентифікаторами.
YouTube повідомлятиме користувачів, якщо визначить, що вони молодші 18 років, але якщо платформа помиляється, користувачі можуть підтвердити свій вік, завантаживши державне посвідчення особи, зробивши селфі або ввівши дані кредитної картки. Платформа зазначає, що деякі автори можуть “відчути зміну в своїй аудиторії, віднесеній до категорії підлітків”, що потенційно може призвести до зменшення доходів від реклами, оскільки неповнолітнім не показують персоналізовану рекламу.
“Протягом наступних кількох тижнів ми почнемо впроваджувати машинне навчання для невеликої групи користувачів у США, щоб оцінити їхній вік, щоб до підлітків ставилися як до підлітків, а до дорослих – як до дорослих”, – пише Джеймс Бесер, директор з управління продуктами YouTube, у пості, що пояснює ці зміни. Бесер додає, що YouTube “уважно стежитиме” за оновленням, перш ніж впроваджувати його в інших країнах.