YouTube Music розпочав показ банерної реклами безпосередньо на екрані відтворення для користувачів без платної підписки. Це доповнює вже наявні аудіо- та відеореклами між треками, що є частиною безкоштовного плану сервісу. Про це пише 9to5Google.
Користувачі безкоштовної версії YouTube Music почали помічати банери з позначкою “Sponsored” на екрані відтворення. Ці оголошення замінюють обкладинку альбому або зменшують її розмір, розміщуючи рекламний блок між нею та елементами керування. Рекламний банер включає зображення, текст, URL-посилання, а також кнопки “Buy now” та випадаюче меню. Крім того, індикатор прогресу відтворення стає жовтим, а кнопки “назад” і “вперед” — неактивними.
Ці зміни можуть бути пов’язані з оновленням дизайну екрана відтворення, яке тестується з листопада 2024 року, але ще не впроваджене для всіх користувачів.
Безкоштовна версія YouTube Music пропонує:
Платна підписка YouTube Music Premium надає:
Деякі користувачі висловлюють невдоволення новим форматом реклами, вважаючи його надмірно нав’язливим. На форумах, таких як Reddit, з’являються обговорення щодо доцільності таких змін, особливо враховуючи, що реклама тепер з’являється не лише між треками, але й під час їх відтворення.