Під час третього матчу фінальної серії НБА між Оклахома Сіті та Індіана Пейсерс у прямому ефірі показали 30-секундний ролик, повністю створений штучним інтелектом. Біржа ставок Kalshi заплатила за виробництво лише $2 000, скориставшись текст-у-відео-генератором Google Veo 3. Подія стала сигналом: AI-відео остаточно виходить із соцмереж у преміальний телесегмент. Про це пише The Verge.
The world’s gone mad pic.twitter.com/VmoDLbwk1v
Нова версія генеративної моделі Google DeepMind здатна створювати відео у форматі 4K із коректною фізикою руху, одночасно синхронізувати звук — від діалогів до фонових ефектів, підтримувати бездоганну сцену протягом 12 секунд і автоматично коригувати колір та освітлення відповідно до текстового запиту. Veo 3 постачається в пакеті Gemini AI Ultra і вже доступна у понад 70 країнах, даючи брендам змогу отримувати готові кліпи за лічені години без знімальних груп, локацій чи реквізиту.
У традиційній рекламі значну частину бюджету «з’їдає» знімальна команда, техніка, оренда студії й пост-продакшен. Kalshi уникнула цих рядків:
У підсумку те, що зазвичай вимагає $100 000+, обійшлося в дві тисячі доларів.
Потенційні діпфейк-зловживання. Чим реалістичніше відео, тим суворіша має бути перевірка фактів і джерел.