Meta оголосила, що вже з грудня 2025 року розмови користувачів із Meta AI у Facebook, Instagram, WhatsApp та Messenger впливатимуть на персоналізацію контенту й реклами. Компанія заявляє, що це дозволить краще підбирати пости, Reels і оголошення, аби користувачі частіше бачили цікаві для себе матеріали, пише MacRumors.
Згідно з поясненням Meta, штучний інтелект розглядатиме діалоги так само, як лайки чи перегляди сторінок. Наприклад, якщо людина обговорює з Meta AI похід у гори, вона з більшою ймовірністю побачить рекламу туристичного спорядження.
Важливий момент — опції відмовитися від збору таких даних не буде. Користувачі зможуть лише обмежувати тематику реклами чи блокувати окремих рекламодавців у налаштуваннях Ad Preferences, але повністю заборонити Meta використовувати AI-розмови не вдасться. Фактично єдиний спосіб уникнути збору інформації — не користуватися Meta AI.