Попит на квитки зростає. Літній сезон традиційно приносить пікове навантаження на залізничні перевезення. В «Укрзалізниці» пояснили, чому квитки швидко розкуповуються, які напрямки найбільш популярні, куди йде більшість місць і як компанія реагує на виклики сезону, пише «Наше місто» з посиланяям на фейсбук-сторінку Oleksandr Pertsovskyi.
У пік літніх відпусток анонімні телеграм-канали одночасно почали масово поширювати повідомлення про нібито дефіцит залізничних квитків. У відповідь на це в «Укрзалізниці» наголосили: попит справді рекордний, але компанія постійно нарощує кількість рейсів, бореться з перекупниками і розширює сервіси. Водночас значна частина квитків іде на перевезення дитячих груп, внутрішньо переміщених осіб і військових.
У липні-серпні попит на залізничні перевезення зріс у рази. Наприклад:
За червень-липень уже перевезено 4896 дитячих груп, що майже вдвічі більше, ніж торік. Усього з початку літа — 204 тисячі пасажирів, із них 140 тисяч — діти. Це відповідає запитанню, де поділись квитки: більшість місць іде саме на групові перевезення, включаючи дітей, родини військових і резерв армії.
Додатково, за спеціальними онлайн-сервісами вже перевезено 70,5 тис. військових, зокрема 30,5 тис. — через інтеграцію з «Армія+».
Попри обмежене фінансування, УЗ запустила 8 додаткових рейсів у найпопулярніших напрямках.Рухомий склад працює без простоїв — одразу після прибуття поїзди обертаються на інші рейси. Вдень і вночі курсують навіть поїзди Інтерсіті, що дозволило збільшити кількість перевезень на один вагон на 10% (у порівнянні з першим півріччям 2024 року).
Однак дефіцит залишатиметься, адже вагони задіяні також для медичних та спецперевезень, а парк старішає. За останні 4 роки УЗ отримала рекордну кількість нових вагонів і вже законтрактувала ще 100. У пріоритеті — розширення парку Інтерсіті.
УЗ продовжує боротьбу з нелегальними продажами. Всі міжнародні маршрути переведені на валідацію через «Дію», що дозволило заблокувати понад 2800 акаунтів.Також компанія розглядає можливість запровадження валідації на внутрішні популярні напрямки у пік сезону — для унеможливлення спекуляцій.
УЗ закликає користуватись онлайн-системами, адже понад 90% квитків продаються онлайн, а на міжнародні напрямки — виключно онлайн.
Сервіс «Автовикуп» автоматично бронює квитки після повернення — для тих, хто активував моніторинг у застосунку. З початку літа користувачі оформили 403 тисячі запитів, з яких успішно завершились 229 тисяч. Такий попит дозволяє УЗ бачити найзатребуваніші напрямки та оперативно додавати вагони.
Нагадаємо, Укрзалізниця оновила правила перевезення тварин в поїздах: як подорожувати з улюбленцями.
Раніше ми писали, +45 градусів і забиті вікна: пасажири з Дніпра скаржаться на пекельну температуру в потягах.
Також говорили, що Укрзалізниця ввела важливі зміни щодо квитків на поїзди до Польщі.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Україна
Позначки: Відпочинок, подорожі, Укрзалізниця