Loqal – новинний агрегатор Loqal
Unreal Engine 5.6 демонструє прорив у продуктивності для GPU і CPU
Наука і технології

Unreal Engine 5.6 демонструє прорив у продуктивності для GPU і CPU

Double.news • 1 переглядів • 1 хв читання

Epic Games випустила Unreal Engine 5.6, і нова версія рушія демонструє вражаючі покращення продуктивності як по GPU, так і по CPU. Це добрі новини для геймерів і розробників: майбутні ігри можуть стати не лише красивішими, а й плавнішими.

Як повідомляє WcctTech, у порівняльному відео від MxBenchmarkPC на YouTube було продемонстровано, як технодемо Paris Tech Demo (від Scans Factory) працює в Unreal Engine 5.6 і 5.4 на відеокарті RTX 5080. В обох випадках використовувались однакові налаштування з апаратним Lumen, зокрема в GPU- та CPU-обмежених умовах.

Unreal Engine 5.6 був представлений одразу після відкриття конференції Unreal Fest у червні 2025 року. Ось ключові оновлення:

Unreal Engine 5.6 відкриває нові можливості як для розробників, так і для гравців. Створювачі ігор отримують більш гнучкий та ефективний інструмент із суттєвим приростом продуктивності, не змінюючи апаратного забезпечення. Геймери, своєю чергою, зможуть насолоджуватися покращеною графікою без втрати частоти кадрів, що особливо важливо для проєктів з відкритими світами та складною геометрією. Уже зараз рушій стає основою для низки очікуваних блокбастерів — зокрема, нових частин The Witcher та S.T.A.L.K.E.R..

1