Коротко
В Україні запустили «Дія.АІ» – перший у світі онлайн-сервіс державних послуг на основі штучного інтелекту. Асистент надає довідки про доходи, інформує про доступні послуги та підбирає їх відповідно до потреб користувача. Розробники закликають тестувати сервіс та залишати відгуки для покращення його роботи.
Віцепрем'єр-міністр — голова Мінцифри Михайло Федоров, який раніше розповідав про плани запустити в застосунку «Дія» онлайн-сервіс зі складання іспитів на водійські права під контролем штучного інтелекта, повідомив, що на порталі «Дія» запустили АІ-асистента (Artificial intelligence, штучний інтелект).
«Україна першою у світі надаватиме державні послуги за допомогою AI. Україна робить ставку на штучний інтелект. І це не тренд, а наша чітка місія — до 2030 року увійти до топ-3 країни світу за розробкою та інтеграцією ШІ в публічний сектор», — наголосив він та додав, що в планах — трансформація «Дії» з цифрового сервісу на повноцінного AI-агента, який працюватиме 24/7 та надаватиме послуги без заповнення зайвих форм.
Федоров зазначив, що вже восени громадськості презентують, як змінюватиметься Дія з інтеграцією штучного інтелекту.
Щодо сьогоднішнього запуску «Дія.АІ» на порталі, то, за словами віцепрем'єра, невдовзі цей державний AI-агент, який надає послуги просто в чаті, буде доступним і в мобільному застосунку.
«Дія.АІ» наразі надає таки послуги:
По-перше, надсилає за запитом в кабінет користувача на порталі довідку про доходи. Найближчим часом до переліку додадуть ще п'ять послуг.
По-друге, інформує, які послуги громадянин може отримати через «Дію».
По-третє, спроможна підібрати послугу під ситуацію користувача. Наприклад, детально розкаже, як отримати компенсацію за пошкодженне майно за програмою єВідновлення.
«Зараз Дія. АІ працює у форматі відкритого бета-тестування. Ми будемо далі його навчати, щоб він ще швидше і якісніше реагував на запити. Для цього потрібен ваш фідбек — тож тестуйте і ставте лайки, дизлайки та пишіть коментарі просто в чаті», — зазначив Федоров та показав, як тестував ШІ.
Нагадаємо, що раніше Михайло Федоров заявляв, що впроваджуватиметься алгоритм дій та інструмент для операторів мобільного зв'язку для боротьби зі спам-викликами та нав'язливою рекламою.