TikTok запустив тестування нової функції під назвою bulletin boards — вона дозволяє авторам і брендам ділитися повідомленнями з усіма підписниками одночасно. Це аналог broadcast-каналів в Instagram, які з’явилися у 2023 році. Про це пише TechCrunch.
Формат bulletin boards передбачає, що:
На відміну від звичних Stories чи відео в стрічці, bulletin board створений для прямого зв’язку з аудиторією — з акцентом на інформування, а не розваги.
Функція bulletin boards орієнтована на авторів контенту, які хочуть ділитися з підписниками важливою інформацією — новинами, оновленнями, закулісними моментами, анонсами або посиланнями. Такий формат допомагає підтримувати прямий зв’язок із аудиторією та не залежати від алгоритмів, які можуть обмежувати охоплення звичайних публікацій.
TikTok не вперше додає функції, натхненні конкурентами. У 2022 році платформа запустила Stories і підтримку фото — у відповідь на популярність Instagram. Водночас сама Meta запозичила багато функціоналу TikTok, включно з Reels (2020).
Bulletin boards — ще один крок до того, щоб утримати авторів і бренди на платформі, надаючи їм більше засобів для комунікації з аудиторією.