Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Threads тестує реєстрацію облікових записів Facebook

Threads тестує реєстрацію облікових записів Facebook
HiTech.Expert • 5 переглядів • 1 хв читання

Threads тестує можливість реєстрації за допомогою облікового запису Facebook, а не Instagram. Нова опція, помічена Social Media Today, ще не є широко доступною, але вже згадується у статті підтримки Meta.

Окрім того, що вона спрощує для людей, які не мають облікового запису Instagram, швидке створення облікового запису на конкуренті Meta, X та Bluesky, ця нова опція реєстрації у Facebook має вплинути на тип публікацій та реклами, які вам рекомендуються.

«Реєстрація в Threads за допомогою облікового запису Facebook допомагає розблокувати функції, які працюють у Threads та Facebook, наприклад, використання однієї й тієї ж інформації для входу для доступу до обох програм», – пише Meta у статті підтримки. «Якщо ви створите профіль Threads за допомогою свого облікового запису Facebook, ми об’єднаємо вашу інформацію з Threads та Facebook».

Заохочення користувачів створювати свій профіль Threads, використовуючи інформацію та підписників, яких вони мали в Instagram, було одним із способів, яким Meta швидко розширила свою базу користувачів Threads. Однак це не завжди призводило до найкращого досвіду роботи з Threads. Як виявляється, одержимі зростанням користувачі Instagram створюють досить поверхневі текстові публікації. А оскільки облікові записи більшості людей у Instagram пов’язані з їхнім профілем у Threads, вони за замовчуванням отримують багато цієї неякісної приманки для залучення. Якби ви прийшли на Threads у пошуках відносної дотепності X, ви були б досить розчаровані.

Дозволити вам зареєструватися через Facebook, ймовірно, матиме свої недоліки (а саме, сучасний Facebook також досить спамний), але це принаймні визнає, що те, чого люди хочуть від Instagram, відрізняється від того, чого вони хочуть від Threads.

Meta останнім часом доклала цілеспрямованих зусиль, щоб зробити Threads більш незалежною сутністю. Адам Моссері, керівник Instagram у Meta, поділився тим, що компанія планувала видалити «імпорт графіків Instagram з процесу адаптації» ще в листопаді 2024 року. Threads також почав тестувати використання власної окремої поштової скриньки прямих повідомлень у червні, після того, як з моменту запуску покладався на прямі повідомлення Instagram.

5