Мультисервісний додаток для обміну повідомленнями Beeper, який дозволяє користувачам підключатися до всіх своїх чат-додатків з одного інтерфейсу, в середу перезапускає свій додаток, пропонуючи більш безпечну версію, яка більше не вимагає використання власних хмарних сервісів. Крім того, Beeper запроваджує преміум-пропозиції, які надають доступ до більшої кількості акаунтів, ніж безкоштовна версія, і включають функції для досвідчених користувачів, такі як нагадування, можливість надсилати повідомлення пізніше, режим інкогніто для читання повідомлень без позначки “прочитано”, розшифрування голосових нотаток за допомогою штучного інтелекту та багато іншого.
Тепер додаток належить виробнику WordPress.com компанії Automattic, яка купила Beeper за 125 мільйонів доларів у 2024 році, і майже повністю інтегрувалася з конкуруючим Texts.com, який Automattic також придбала за рік до цього за 50 мільйонів доларів.
Команда з 30 осіб (включно з підрядниками), яка зараз працює під брендом Beeper, підтримує WhatsApp, Instagram, Messenger, X, Telegram, Signal, Matrix, Slack, Google Chat, Discord, LinkedIn та Google Messages (SMS/RCS). На комп’ютерах Mac Beeper також може з’єднувати користувачів з їхніми чатами iMessage, хоча в попередніх версіях Apple закрила цей доступ.
Загальна мета, за словами Automattic, полягає в тому, щоб спростити проблему, пов’язану з великою кількістю додатків для обміну повідомленнями, і водночас забезпечити безпеку цих чатів.
За словами генерального директора Beeper Кішана Багарії, раніше додаток спочатку підключався до хмари Beeper Cloud, перш ніж зв’язатися з мережею обміну повідомленнями. Хоча ця система залишається за замовчуванням, користувачі тепер матимуть можливість переключитися на Beeper на пристрої, де додаток підключатиметься безпосередньо до мережі обміну повідомленнями, оминаючи посередника.
“Це гарантує, що наскрізне шифрування збережеться, і ваша конфіденційність буде такою ж, як і в офіційному додатку”, – сказав Багарія в інтерв’ю TechCrunch напередодні перезапуску програми. Однак, поки що невідомо, чи оцінять компанії, залучені до цього процесу, те, що їхні власні додатки будуть обходити стороною.
“З деякими з цих компаній у нас хороші стосунки, і деякі з них не проти, – каже Багарія. “Від інших ми мало що чули”.