Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Система висне, місць немає, треш триває: дніпряни масово скаржаться на неможливість придбати квитки в Карпати

Система висне, місць немає, треш триває: дніпряни масово скаржаться на неможливість придбати квитки в Карпати
Наше місто • 3 переглядів • 1 хв читання

Жителі Дніпра масово висловлюють незадоволення роботою онлайн-системи продажу квитків Укрзалізниці, повідомляючи про відсутність квитків уже в перші хвилини після початку продажу, пише «Наше місто».

Сьогодні, 14 липня, Валерій Кравченко з Дніпра оприлюднив у соціальних мережах гнівний допис про неможливість придбати залізничні квитки о 8:00 ранку в день початку продажу за 20 днів до відправлення.

“Вісім годин ранку. Початок продажу квитків за 20 днів! Квитків немає. Завіса”, – написав дніпрянин.

Чоловік також поставив під сумнів офіційні пояснення про великий попит:

“Попит може й великий, але не настільки, щоб у першу хвилину початку продажу квитків, не було жодного квитка на весь поїзд”.

Допис Валерія Кравченка викликав широкий резонанс серед користувачів, які поділилися схожими проблемами. Юлія Олешко розповіла про складнощі з організацією поїздки для групи з 50 дітей та тренерів до Закарпаття, відзначивши, що довелося шукати альтернативні маршрути з пересадками.

Тетяна Захарова описала ситуацію як “повний треш”, зазначивши, що з Дніпра в Карпати на літо не додали жодного додаткового потягу чи рейсу.

“Нам пропонують їхати у Київ і звідти у Львів чи далі. Тільки питання в тому, що кияни, як і ми, масово скаржаться у соцмережах, що квитків немає”, – пояснила вона.

Особливе обурення викликає відсутність плацкартних вагонів у продажу. Тетяна зазначила, що 31 липня о 8:00 ранку не було жодного плацкарту на поїзд Дніпро – Солотвино, хоча цей поїзд майже повністю складається з плацкартних вагонів.

Особливо дивною виглядає ситуація, описана Тетяною Клешніною. Вона розповіла, що її директор їхав до Тернополя майже в пустому вагоні, де було лише 5 пасажирів, при тому що квитки офіційно були “всі продані”. Жінка також повідомила про придбання квитків до Одеси зі 100% націнкою.

Олена Яцук-Сарана охарактеризувала ситуацію з придбанням квитків як “суцільний жах”, зазначивши, що неможливо нормально придбати проїзні документи навіть протягом 5-7 хвилин після початку продажу.

У відповідь на скарги Укрзалізниця пояснила ситуацію воєнним часом та обмеженим парком вагонів.

“Попит дійсно шалений. І це не гасло, а реальність воєнної країни з обмеженим парком вагонів (бо частина з них пішла на військові, евакуаційні, медичні перевезення) та мільйонами людей, які щодня переміщуються залізницею”, – зазначили в компанії.

Укрзалізниця також спростувала звинувачення у корупції:

“Квитки є — їх просто викупили швидше за вас. Так, система рівна для всіх. Зарплати керівництва не впливають на кількість вагонів. Впливають бомби, бюджет і іноді — терпіння”.

Також Укрзалізниця нагадала про функцію автоматичного викупу квитка як альтернативний спосіб придбання проїзних документів.

Проблема з придбанням залізничних квитків залишається актуальною для жителів Дніпра та інших міст України, особливо в літній сезон та на популярних туристичних напрямках. І, на жаль, ні онлайн-скарги, ні офіційні звернення до транспортної компанії нічого не дають.

Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра

Позначки: Головне, Укрзалізниця

3