Дія активно інтегрує ШІ для покращення користувацького досвіду та оптимізації роботи команди. Про це розповів перший віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайло Федоров.
Дія прагне досягти “тотальної інтеграції АІ у всі процеси” для забезпечення найкращого користувацького досвіду, що характеризується швидкими запитами та швидкими результатами. Хоча чатбот на порталі Дія ще готується до запуску, внутрішні інструменти на основі ШІ вже успішно оптимізують роботу команди.
АІ-консультант — це інтелектуальний цифровий помічник, який відповідає на більшість звернень користувачів у месенджерах Telegram, Viber та Messenger. Він допомагає з найпопулярнішими послугами в застосунку та на порталі Дія. Його ключові особливості:
Для оптимізації та прискорення відповідей на тисячі щоденних запитів користувачів, команда Дії запустила внутрішній АІ-асистент. Він допомагає оператору генерувати відповіді в реальному часі під час консультації.
Лише у травні команда підтримки використала АІ-помічника 7 993 рази, що становить 16% усіх запитів оператору.
“У планах — зробити підтримку ще ефективнішою та доступнішою для клієнтів і водночас збільшити кількість діалогів, які можна обробляти одночасно”, – зазначає Федоров.
Ці інновації демонструють прагнення Дії до створення сучасної цифрової держави, де технології штучного інтелекту відіграють ключову роль у забезпеченні ефективної та зручної взаємодії з громадянами.