Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Meta представила дублювання голосу за допомогою ШІ

Meta представила дублювання голосу за допомогою ШІ
HiTech.Expert • 1 хв читання

Коротко

Компанія Meta представила функцію дублювання голосу для Reels, що використовує генеративний штучний інтелект для перекладу мови та синхронізації рухів губ. Спочатку функція підтримує переклад з англійської на іспанську та навпаки, а пізніше буде розширена підтримкою інших мов. Інструмент навчається на голосі користувача та дозволяє творцям контенту охоплювати ширшу аудиторію.

У вівторок Meta представила свою нову функцію дублювання голосу в усьому світі. Функція Reels використовує генеративний ШІ для перекладу вашого голосу з можливістю синхронізації губ. Марк Цукерберг вперше продемонстрував цю функцію на Meta Connect 2024.

На момент запуску переклади доступні тільки з англійської на іспанську (і навпаки). Компанія заявляє, що пізніше з’являться й інші мови. Принаймні спочатку ця функція доступна тільки для авторів Facebook, які мають понад 1000 підписників. Однак користуватися нею може будь-хто, хто має публічний акаунт в Instagram.

Цей інструмент навчається на вашому оригінальному голосі і генерує перекладену аудіодоріжку, яка відповідає вашому тону. Додаток для синхронізації губ потім узгоджує рухи ваших губ з перекладеною мовою. Демо-ролик, який компанія показала минулого року, був надзвичайно точним — аж до моторошності.

Щоб скористатися цією функцією, перед публікацією ролика виберіть опцію «Перекласти ваш голос за допомогою Meta AI». Там же ви можете додати синхронізацію губ. Перед публікацією можна переглянути версію, перекладену за допомогою штучного інтелекту. Глядачі побачать спливаюче вікно з повідомленням про те, що це переклад, зроблений за допомогою штучного інтелекту.

Meta зазначає, що ця функція найкраще працює для відео, знятих на камеру. Компанія рекомендує не закривати рот і не використовувати надмірну фонову музику. Функція працює для двох співрозмовників, але краще уникати перекриття мовлення.

Компанія позиціонує цю функцію як спосіб для творців розширити свою аудиторію за межі рідної мови. Для цього вона додала інструмент відстеження ефективності за мовами, щоб ви могли бачити, наскільки добре вона працює для кожної мови.

YouTube запустив подібну функцію минулого року. Apple також долучилася до цієї ініціативи: додатки Messages, Phone і FaceTime мають інструменти для перекладу в режимі реального часу в iOS 26.