У сезон відпусток знайти квиток на популярні напрямки стає дедалі складніше. Проте пасажири можуть значно спростити цей процес — у застосунку «Укрзалізниці» працює функція автоматичного моніторингу та купівлі квитків. Як нею користуватися – розповість «Наше місто» з посиланням на «Укрзалізницю».
Функція доступна для користувачів, які авторизувалися через «Дія.Підпис». Система пропонує два варіанти моніторингу:
Якщо пасажиру потрібен квиток на конкретний поїзд, він може активувати опцію автоматичної купівлі. Для цього потрібно вказати дані пасажирів і здійснити оплату — кошти списуються одразу. Після підтвердження через «Дія.Підпис» система починає моніторинг.
У разі скасування замовлення або якщо квитки не з’явилися, гроші автоматично повертаються на картку. Як тільки з’являються вільні місця, застосунок надсилає push-сповіщення. У разі автовикупу квитка також надходить відповідне повідомлення.
Функція автовикупу не діє для поїздів до/з Польщі (за винятком Інтерсіті+) та на напрямку Київ – Відень. Однак користувачі все одно можуть підписатися на сповіщення про відкриття продажу на ці рейси.
За даними «Укрзалізниці», продаж квитків відкривається за 20 діб до дати відправлення, щодня о 08:00. Спочатку у продаж надходить лише один вагон кожного класу (СВ, купе, плацкарт). Наступні вагони додаються лише тоді, коли у попередньому залишиться менше ніж чотири вільні місця.
Нова функція дозволяє пасажирам уникнути ручного оновлення сторінок у пошуках квитка та підвищує шанси отримати місце на потрібний рейс у найкоротший термін
Раніше ми писали, як комфортно подорожувати плацкартом: що взяти з собою у потяг.
Також ми писали: Коли найвигідніше купувати квитки на поїзд і в яких вагонах.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Україна
Позначки: Відпочинок, подорожі, Укрзалізниця