Loqal – новинний агрегатор Loqal
Rainbow Six Siege X від Ubisoft: безкоштовний доступ, режим 6v6 Dual Front і руйновані елементи
Наука і технології

Rainbow Six Siege X від Ubisoft: безкоштовний доступ, режим 6v6 Dual Front і руйновані елементи

Double.news • 1 переглядів • 1 хв читання

Сьогодні, 10 червня 2025 року, о 17:00 за київським часом Ubisoft запускає оновлення Rainbow Six Siege X із безкоштовним доступом для гравців. Головною новинкою стане новий 6v6 режим Dual Front, а також розширення можливостей руйнування карт і комплексне оновлення основного ігрового досвіду.

Siege X буде доступний безкоштовно на PS5, Xbox Series X|S, ПК через Ubisoft Connect, Epic Games Store, Steam та Ubisoft. Версії для PS4 та Xbox One матимуть доступ до стандартного контенту (без Dual Front)

Dual Front — це новий, постійний 6v6 PvP режим із динамічним респавном на просторій карті District. Ігровий процес будується навколо одночасного виконання двох завдань — атакувати і захищати об’єкти в двох лініях.

У межах візуального апгрейду Rainbow Six Siege X розробники значно підвищили якість графіки: оновлене освітлення, покращена деталізація текстур та високоякісна анімація забезпечують підтримку 4K-роздільної здатності. Крім того, були повністю перероблені п’ять ключових карт — Clubhouse, Chalet, Border, Bank і Kafe. Решта мап проходитимуть щоквартальну ротацію, що сприятиме різноманіттю ігрового досвіду та постійній актуальності вмісту.

У новому оновленні Rainbow Six Siege X система руйнування стала більш реалістичною та інтерактивною. З’явилися динамічні об’єкти, зокрема газові труби, які можуть вибухати з вогнем, балони з вогнегасником, що впливають на видимість, а також функціональні металошукачі, які реагують на проходження гравців.

Значну увагу приділено звуку та навігації. Повністю оновлена аудіосистема тепер забезпечує реалістичне відлуння і точніше передає напрямок звуків, що покращує орієнтацію в бою. Також впроваджено новий раппель-рух із плавною анімацією та можливістю руху при вертикальному спуску. Крім того, з’явилося зручне коло викликів для швидкої несловесної комунікації, а інтерфейс став інтуїтивнішим.

Для шанувальників змагального геймплею розробники оновили рейтингову систему. Зокрема, впроваджено нову механіку вибору операторів — пік/бан, яка дозволяє гравцям стратегічно впливати на перебіг матчу. Також під час перемикання сторін тепер можна обирати, чи грати за атаку, чи за захист, що додає тактичної глибини.

Новачки зможуть легше адаптуватися завдяки інтерактивним навчальним матеріалам. Туторіали та тренінгові місії покликані допомогти швидко засвоїти базові механіки гри та підготуватись до реальних матчів, знижуючи поріг входу в проєкт.

1