На вихідних стартував чемпіонат з медіафутболу. Раніше були тільки кубкові змагання. “Збірна Коміків” була біля витоків медіафутбольного “руху”, але один з гравців команди Артем Дамницький розчарувався у цьому форматі.
“Я вірив, що з футболу можна зробити класний інструмент допомоги для ЗСУ, але я помилився і визнаю це. Нам було важливо дійсно допомагати, а не займатися самолюбованням та самоствердженням на футбольному полі. Як тільки стало очевидним, що затрати в рази перевищують допомогу і цікавість аудиторії, ми прийняли в колективі одноголосне рішення більше в це болото не лізти.
Так само я перестав бути дотичним до проєкту “Українська футбольна медіаліга”, який з групою ентузіастів-однодумців колись запустили в Києві. Хоча і вдавалося з кожного туру придбати автівку для ЗСУ, я максимально усвідомлював, що цього замало, як для такого масштабу в плані кількості залучених людей, витрат на трансляцію і т.д”.
“Повернемось до чемпіонату, що стартував. Як підсумок першого туру: за 4 трансляції матчів команд (яких коментатори називають медійними грандами), в складах яких заявлено багато людей зі скаженими цифрами аудиторії (в презентаціях малюються люди з мільйонами підписників) – на банку збору на дрон Mavic 3T капнуло, увага, 2754 грн донатів (2700 на банці було ще до матчів, і ще біля 4 тисяч грн закинули вже після). У більшості “інфлюенсерів” в сторіз тільки феєричні ігрові хайлайти, фоточки, святкування і 0 постів із банкою збору.
Найсумніше, що у всього цього медіафутбольного двіжу переважно дитяча аудиторія, для якої все рясно приправлено рекламою казіно, букмекерів і водочки”.
“Власне, основна ідея, яку ми колись несли ще до початку повномасштабної війни – дійсно допомагати, знаходиться десь на дні піраміди пріоритетів. Їм просто весело і прикольно грати в футбол під якісну багатокамерну зйомку, та запевняти себе, що медіафутбол комусь цікавий, окрім тих, хто в ньому вариться. Це шлях в нікуди”, – написав комік у своєму Telegram-каналі.
Команда організаторів медіаліги UA Steel відповіла на критику заявою, що за останній рік вдалося зібрати 12 млн гривень для Сил Оборони України.