Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

«Про які збитки державі ви кажете? Водогін вже рік працює, а нам ще винні понад півмільярда гривень», - заступник гендиректора «Автомагістраль-Південь»

«Про які збитки державі ви кажете? Водогін вже рік працює, а нам ще винні понад півмільярда гривень», - заступник гендиректора «Автомагістраль-Південь»
ТСН • 0 переглядів • 1 хв читання

Про це заявив заступник генерального директора компанії «Автомагістраль-Південь» Валерій Вакарчук. 

За його словами  компанія у свою чергу не може закриті зобов’язання перед постачальниками, розрахуватись по кредитам.

«Ми сплачуємо відсотки, штрафні санкції. Ніхто це не враховує і не компенсує. Загалом держава нам заборгувала понад 7 млрд грн. Ми вже більше року несемо значні власні витрати на обслуговування водогону, які не компенсуються. Допоки не буде повної оплати, ми не можемо передати об’єкт балансоутримувачу», - розповів Валерій Вакарчук. 

Компанія з самого початку будувала водогін за власні кошти, заборгованість по виконаним роботам в процесі реалізації проєкту сягала 2,5 млрд грн. Держава не надала коштів навіть для закупівлі труб.

«Постачальник, який з нами працює, акумулював продукцію від різних виробників, шукав фінансування. Найважливіше, брав на себе фінансові ризики, надаючи нам, як генпідряднику відтермінування платежів», - заявив Валерій Вакарчук.

Компанія ще у серпні 2023 року запустили в роботу першу нитку водогону, за цей час для водопостачання Кривого Рогу насоси спожили електроенергії на 50 млн грн. 

«У комунального підприємства не було коштів розрахуватись — ДТЕК висунув вимогу до нашої компанії, і ми мусили заплатити. Про які збитки державі ви кажете? Фактично є лише збитки компанії, які не компенсуються», - пояснив Вакачрук.

На думку Вакарчука, кримінальне справа проти компанії лише зачіпка, щоб заблокувати роботу підприємства.

«У нас наразі реалізуються десятки важливих для нашої країни проєктів. В тому числі і будівництво фортифікацій – надійних та сучасних, захищених від дронів. Ви хочете розбиратись з трубами – ми цього не боїмось.  Але навіщо блокувати всю нашу діяльність?» - резюмує представник «Автомагістраль-Південь».

Нагадаємо, магістральний водогін «Інгулець-Південне водосховище» компанія «Автомагістраль-Південь» почала будувати влітку 2023 року після підриву дамби Каховської ГЕС.  Майже рік роботи на будівництві проводились безперервно у дві зміни. Було залучено 500 працівників та понад 250 одиниць техніки. Першу нитку потужністю 100 тис.м3 води на добу запустили вже в серпні 2023-го року. На повну потужність – 400 тис. м3 води на добу, водогін працює з травня 2024 року. Наразі три нитки магістрального водогону сьогодні забезпечують Кривий Ріг, подаючи воду напряму у Південне водосховище. Ще одна нитка до Зеленодольскої громади, забезпечуючи водою до 50 тис. населення та потреби Криворізької ТЕС. Нацполіція опублікувала заяву, в який йдеться про нібито завищення цін при  купівлі труб для водогону. Компанія звинувачення у завдані збитків державі спростувала, заявивши про спробу рейдерського захоплення під прикриттям сфабрикованої кримінальної справи.

0