Гра “Grow a Garden”, яка стрімко набрала популярності на платформі Roblox, стала не лише розвагою для мільйонів гравців, але й джерелом підпільної цифрової економіки, де віртуальні фрукти обмінюються на реальні гроші. Про це пише Bloomberg.
“Grow a Garden” — це симулятор фермерського життя, де гравці вирощують та продають віртуальні культури. З моменту релізу в березні 2025 року гра досягла піку популярності, зібравши понад 11,7 мільйона одночасних гравців 31 травня 2025 року. Це перевищило показники таких відомих ігор, як PUBG та Counter-Strike 2.
Зі зростанням популярності гри з’явилася неофіційна економіка, де гравці продають віртуальні фрукти за реальні гроші. Це порушує правила Roblox, але приваблює користувачів можливістю заробітку. Деякі гравці навіть використовують автоматизовані скрипти для масового вирощування та продажу культур.
Спільнота Roblox поділилася на тих, хто підтримує таку економіку, і тих, хто вважає її порушенням етики гри. Розробники Roblox вживають заходів для боротьби з підпільною торгівлею, включаючи блокування акаунтів та вдосконалення систем безпеки.
Ситуація з “Grow a Garden” підкреслює необхідність чіткішого регулювання віртуальних економік у відеоіграх. Зростання підпільних ринків може вплинути на репутацію платформ та викликати інтерес з боку регуляторів.