Nvidia відкриває вихідний код Audio2Face, свого інструменту на базі штучного інтелекту, який генерує реалістичні анімації обличчя для 3D-аватарів — все на основі аудіовхідних даних. Ця зміна означає, що розробники тепер можуть використовувати цей інструмент і його базову структуру для створення реалістичних 3D-персонажів для своїх ігор і додатків.
Audio2Face від Nvidia аналізує «акустичні особливості» голосу, що дозволяє йому генерувати анімаційні дані, які відображаються на міміці та рухах губ 3D-аватара. Компанія зазначає, що розробники можуть використовувати інструмент для створення 3D-персонажів для заздалегідь написаного контенту, а також для прямих трансляцій.
Деякі розробники вже використовували Audio2Face у своїх іграх, зокрема Farm51, творці Chernobylite 2: Exclusion Zone, а також розробники Alien: Rogue Incursion Evolved Edition.
Окрім відкритого доступу до моделей Audio2Face та наборів для розробки програмного забезпечення, Nvidia надає доступ до навчальної рамки інструменту, що дозволяє користувачам налаштовувати його моделі для різних випадків використання.