Loqal – новинний агрегатор Loqal
МОН України затвердило «особливості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану»
Новини

МОН України затвердило «особливості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану»

Харків Times • 8 переглядів • 1 хв читання

Міністерство освіти і науки України затвердило зміни до наказів, які визначають особливості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану. Для прифронтових та прикордонних територій України працюватимуть менш жорсткі правила щодо кількості учнів у класах й навіть наявності в школі паралелей класів.

Про це Харків Times дізнався з повідомлення прес-служби Міністерства освіти і науки.

«Ці зміни — частина політики «Школа офлайн». Її мета — забезпечити якісну освіту для кожної дитини, незалежно від того, де вона перебуває, — на контрольованій українським урядом території, тимчасово окупованій чи за кордоном», – йдеться у повідомленні.

У міністерстві кажуть, що нові правила «є результатом системної співпраці з громадами й областями, а також враховує пропозиції, надані в межах громадського обговорення».

Якщо раніше мінімальною кількістю дітей у дистанційному класі вважалося 20, то тепер для закладів, що знаходяться на території України, а особливо – на тимчасово окупованих та прифронтових територіях ця кількість знижена до 10 дітей. В інших місцях дітей повинно бути 15.

Тепер робота школи можлива навіть без усіх паралелей класів.

«Заклад будь-якого типу може працювати за дистанційною формою, якщо в ньому відсутні не більше двох паралелей», – вважають у міністерстві.

Якщо дитина перебуває за кордоном і відвідує школу в країні перебування, для неї можливе дистанційне навчання в українській школі «за українознавчим компонентом» – 5-8 годин на тиждень «без перевантаження». Всю іншу шкільну освіту дитина отримає в місцевій школі. Крім того, для дітей, які навчаються за кордоном, передбачені й такі форми навчання, як екстернат і сімейне навчання.

Складніше з українськими дітьми, які залишаються на тимчасово окупованих росією територіях. Такі діти можуть вчитися за педагогічним патронажем – це «індивідуальне навчання з урахуванням потреб дитини й безпекових обставин».

«Навіть якщо в школі не відкрито жодного класу, вона може продовжити працювати у формі педагогічного патронажу. Ця форма передбачає оплату вчителю за навчання конкретної дитини», – зазначили у міністерстві.

І, звичайно, «пріоритетом для учнів» залишається за можливості «відвідувати очне навчання за наявності укриття у школі».

Відповідний наказ МОН набуде чинності після державної реєстрації в Міністерстві юстиції України.

«Водночас, з огляду на важливість рішень, МОН уже розпочинає їхню комунікацію, щоб школи, громади й освітяни могли завчасно ознайомитися з оновленнями», – підкреслює міністерство.

Як повідомляв Харків Times, вночі сьогодні, 19 червня, російська армія атакувала двома ударними безпілотниками місто Лозова Харківської області. При цьому значні пошкодження отримала будівля місцевого ліцею, де внаслідок атаки спалахнула пожежа.

8