Український мобільний оператор lifecell, що входить до групи компаній DVL (Датагруп-Volia-lifecell), протягом восьми місяців поточного року утримує лідерство за вибором абонентів, які роблять перенесення номера до іншого оператора. Адже понад дві третини з них перейшли зі своїм номером саме до lifecell. З 15 вересня завдяки пришвидшенню процедури MNP змінити оператора можна протягом дня.
Відтепер абоненти можуть переносити свій номер до мережі lifecell лише за один день – у день подачі заявки на перенесення. Для цього достатньо встигнути її подати до 10:30 год (крім п’ятниці та вихідних) і вже цього ж дня номер буде перенесено.
Тому lifecell вітає ухвалене рішення та дякує Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), а також усім стейкхолдерам за кроки, які роблять процедуру MNP швидшою та зручнішою для абонентів.
lifecell традиційно зберігає першість серед мобільних операторів за кількістю абонентів, які обирають мережу за допомогою послуги MNP. За даними НКЕК, протягом січня-серпня 2025 року було здійснено 365 169 перенесень номерів, з яких 240 852 відбулося до lifecell.
Таким чином, lifecell обрали понад дві третини усіх абонентів, що змінили свого оператора у 2025 році. Загалом від початку дії послуги MNP більше як 757 000 абонентів перенесли свої номери до lifecell.
Найчастіше мотивом для вибору нового оператора стає економічний фактор, якість зв’язку чи спеціальні пропозиції. Так, переходячи в мережу lifecell, нові абоненти можуть підключити актуальні тарифні плани за спеціальною зниженою вартістю.
Завдяки об’єднанню компаній у телеком-платформу DVL, lifecell розширює спектр конвергентних послуг для своїх абонентів. Від початку вересня 2025 року клієнти можуть підключити для багатьох популярних тарифних планів безлімітний домашній інтернет на швидкості до 1 Гбіт/с (при наявності технічної можливості) лише за +50 грн на 4 тижні.
Синергія експертизи, досвіду та інфраструктури трьох операторів комунікацій забезпечує повний спектр послуг зв’язку: мобільний, фіксований доступ до інтернету (включно зі супутниковим зв’язком), а також телебачення.
Наявність у складі групи компаній DVL постачальника мереж, який надає послуги з оренди веж та компанії, що спеціалізується на аутсорсингу контакт-центрів, сприяє високій якості обслуговування та ефективним інвестиціям в розвиток мережі.
Об’єднана група Датагруп-Volia-lifecell відкриває нові можливості для приватних клієнтів і бізнесу завдяки розширеному портфоліо послуг та конвергентних сервісів, побудованих, зокрема на технологіях IoT, Big Data, штучного інтелекту (AI), цифрового та OTT-телебачення, хмарних рішень, можливостей дата-центрів в Україні та за кордоном.