Через два роки Threads починає дедалі більше скидатися на найбільш життєздатного конкурента X. На початку цього року його щомісячна аудиторія перевищила 350 мільйонів користувачів, і Марк Цукерберг передбачив, що він може стати наступним додатком Meta з мільярдною аудиторією користувачів.
Але Threads все ще не надсилає багато трафіку на інші веб-сайти, що може зробити платформу менш привабливою для авторів, видавців та інших, чий бізнес залежить від веб-сайтів, що не належать Meta. За даними Similarweb, фірми маркетингової розвідки, вихідний реферальний трафік з Threads зріс до 28,4 мільйона відвідувань у червні. Це помітний стрибок порівняно з 15,1 мільйонами відвідувань рік тому, але все ще відносно невеликий, враховуючи, що, за даними Similarweb, Threads наразі має в середньому понад 115 мільйонів користувачів на день у своєму додатку.
Постійні користувачі Threads давно підозрювали, що Meta знижує пріоритетність постів з посиланнями. Більшість останніх двох років існування Threads користувачі вважали, що не варто ділитися посиланнями, або ж варто ділитися ними лише як відповідями на первинний допис. Керівник Instagram Адам Моссері, який також курує Threads, теж не надто заохочував поширення посилань. Минулого року він сказав, що Threads не навмисно знижує рейтинг посилань, але “ми не надаємо їм особливого значення”, оскільки “люди не дуже люблять і коментують посилання”.