Taboola, компанія, найбільш відома тим, що показує дивну рекламу, яка часто зустрічається під статтями в Інтернеті, створила чат-бота зі штучним інтелектом. Інструмент під назвою “DeeperDive” запускається в бета-версії на сайтах USA Today та The Independent і відповідатиме на запитання читачів, використовуючи інформацію, “отриману від журналістів, яким довіряють”.
Демонстрація на сайті Taboola показує пошуковий рядок DeeperDive у верхній частині домашньої сторінки USA Today, який автоматично видає підказки на кшталт “Як уряд Великої Британії планує подолати кризу вартості життя у 2025 році?” і “Які екологічні наслідки останніх проектів з буріння нафтових свердловин у Північному морі?”.
Окрім відповіді, згенерованої штучним інтелектом, чат-бот також пропонує список пов’язаних статей USA Today, за якими слідує спонсорське посилання. У своєму анонсі Taboola зазначає, що DeepDive дозволяє видавцям вставляти “контекстно-релевантні, цілеспрямовані рекламні оголошення безпосередньо на сторінку з результатами пошуку на основі штучного інтелекту”. За допомогою DeepDive читачі також можуть виділити частину статті та поставити запитання про неї.
Поки AI-бот з’явиться лише для одного відсотка аудиторії USA Today, поки його оцінюватимуть на якість. The Verge звернулася до Taboola за додатковою інформацією про те, скільки читачів The Independent побачать DeepDive, але не одразу отримала відповідь.
Це не перший випадок, коли видавець USA Today, Gannett, використовує штучний інтелект. У 2023 році компанія призупинила висвітлення спортивних подій за допомогою штучного інтелекту після негативної реакції з боку репортерів і читачів. Вона також додала статті, які, як виявилося, були створені штучним інтелектом, на свій сайт Reviewed, який згодом закрила (але потім повернула його новому власнику). Минулого року USA Today також почала тестувати згенеровані штучним інтелектом анотації, які з’являються вгорі статей.