Цей підрозділ належить до Департаменту територіального контролю Києва.
У 2024 році інспектори провели майже 4,5 тисячі перевірок у будинках за зверненнями мешканців. Складено 737 актів комісійних обстежень, та виявлено найтиповіші недоліки: захаращення підвалів і технічних поверхів, витоки з інженерних мереж та підтоплення підвальних приміщень, невпорядковані електрощитові та телекомунікаційні мережі провайдерів, залишки будівельного сміття на покрівлях тощо.
Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв під час однієї з перевірок у будинку на вул. Празькій у Дніпровському районі.
За його словами, інспекцію створили кілька років тому, щоб контролювати якість послуг, адже до того такого механізму фактично не існувало.
Інспектори регулярно виїжджають на місця, перевіряють звернення мешканців — наприклад, щодо чистоти під’їздів і дворів, стану інженерних мереж, теплопунктів тощо. Вони перевіряють температуру води та тепла, які подаються у квартири чи будинок. Якщо є недотримання нормативів — з’ясовують причини й добиваються перерахунків оплати неякісних комунальних послуг або ремонту мереж. Також інспектори часто працюють спільно з комунальними службами, щоб вирішити проблеми комплексно.
Співробітники інспекції слідкують за зверненнями через міські служби 1551 і 1557, соціальні мережі, електронну пошту та сторінку Департаменту в Facebook.
За словами посадовця, проблеми з чистотою часто виникають не через брак грошей, а через відсутність системної роботи. У разі повторних порушень можуть бути кадрові або організаційні рішення щодо відповідальних служб.
Нагадаємо, кияни можуть долучатися до міських програм, покращуючи безпеку й комфорт своїх осель.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»