Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Якщо ви випадково розбили чи пошкодили товар у магазині: хто зобов’язаний за нього платити

Якщо ви випадково розбили чи пошкодили товар у магазині: хто зобов’язаний за нього платити
ТСН • 33 переглядів • 1 хв читання

Якщо ви пошкодили товар у магазині, хто має платити / © Credits

Багато покупців навіть не підозрюють, що випадково пошкоджений у магазині товар не завжди потрібно оплачувати. У Держпродспоживслужбі чітко пояснили, що до моменту покупки відповідальність за товар несе саме магазин, а не клієнт. Про це пише ресурс sud.ua.

Головне управління Держпродспоживслужби у Тернопільській області пояснило, що згідно статті 323 Цивільного кодексу України, власником товару до моменту його продажу є магазин. Отже, якщо ви випадково щось розбили чи пошкодили, то не зобов’язані оплачувати збитки, бо це зона відповідальності продавця.

безпечно та надійно розміщувати крихкі речі на полицях;

встановлювати попереджувальні знаки у відповідних зонах;

слідкувати за тим, щоб підлога не була слизькою, брудною чи небезпечною для пересування.

Чого не має права робити персонал магазину, якщо ви випадково пошкодили товар:

вимагати гроші на місці чи тиснути на вас психологічно;

погрожувати, вимагати документи чи змушувати щось підписати;

оформляти будь-які «визнання провини» під примусом.

Такі дії порушують Закон України «Про захист прав споживачів».

Магазин зобов’язаний займатися доведенням вини. Якщо ви щось ненавмисно пошкодили, компенсувати шкоду можна лише за рішенням суду. Але в тому випадку, коли буде доведено навмисне псування майна.

1. Повідомте співробітників магазину про ситуацію.

2. Не тікайте з місця та залишайтеся спокійними.

3. Не підписуйте жодних документів, якщо не впевнені в їхньому змісті.

4. Зробіть фото чи відео місця події.

5. Якщо складають акт, вимагайте копію.

6. У разі тиску чи агресивної поведінки співробітників магазину треба зателефонувати до поліції.

33