Loqal – новинний агрегатор Loqal
Як запустити рекламу в Telegram Ads: покроковий гайд для бізнесу
Наука і технології

Як запустити рекламу в Telegram Ads: покроковий гайд для бізнесу

Double.news • 0 переглядів • 1 хв читання

Telegram Ads — це офіційна рекламна платформа месенджера Telegram, яка дозволяє брендам просувати свої продукти та послуги безпосередньо в публічних каналах. Завдяки зростаючій популярності Telegram в Україні та світі, цей інструмент стає все більш актуальним для бізнесу. 

Telegram Ads — це платформа для розміщення спонсорованих повідомлень у публічних Telegram-каналах з понад 1000 підписників. Оголошення виглядають як звичайні пости, але з позначкою «Реклама» та розміщуються між звичайними повідомленнями каналу. Вони мають лаконічний формат: до 160 символів тексту та можливість додати посилання на канал, бот або зовнішній ресурс. 

Перейдіть на офіційний сайт ads.telegram.org та увійдіть, використовуючи свій номер телефону в Telegram. 

Після входу створіть організацію, вказавши назву та контактні дані.

Виберіть параметри аудиторії, на яку буде спрямована реклама: 

Після створення оголошення воно проходить модерацію, яка зазвичай триває до 24 годин. Після схвалення реклама почне показуватися згідно з налаштуваннями. 

Для компаній, які не мають можливості працювати безпосередньо з Telegram Ads через високий поріг входу (мінімальний бюджет — 2 мільйони євро), існують альтернативи: 

0