Легендарний геймдизайнер і творець Metal Gear та Death Stranding Хідео Кодзіма повідомив, що його новий шпигунський екшн Physint, який вийде ексклюзивно для PlayStation, наразі перебуває лише на етапі концепції. Про це пише IGN.
В інтерв’ю Indiewire Кодзіма розповів, що зараз займається одразу кількома проєктами. Він продовжує аналізувати ігрові дані користувачів Death Stranding 2 по всьому світу, виправляє баги та оптимізує баланс. Паралельно працює з командою над новою грою OD для Xbox, а Physint розробляє «повністю самостійно», оскільки проєкт перебуває на початковому концептуальному етапі.
Це означає, що активне виробництво ще не розпочалося, а ймовірніше, першою публіка побачить саме OD, ніж Physint.
Кодзіма підтвердив, що робота над OD триває, попри нещодавні скасування Microsoft низки внутрішніх та зовнішніх ігор, включно з Contraband від Avalanche Studios. Цю інформацію також підтвердив журналіст Bloomberg Джейсон Шраєр, посилаючись на офіційний коментар Microsoft.
Розмірковуючи про першу частину Death Stranding, Кодзіма зазначив, що катсцени є невід’ємною частиною ігрового досвіду. У сиквелі він скоротив їхню тривалість, щоб мотивувати гравців дивитися їх, а не пропускати.
Цікаво, що, попри власне авторство серії Metal Gear, Кодзіма заявив, що не планує грати в ремейк Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, який вийде наприкінці цього місяця.