Депутат Верховної Ради Олександр Федієнко, який є фахівцем у галузі зв’язку, проїхався потягами Укрзалізниці і помітив відсутність зв’язку у багатьох місцях на різних напрямках.
“Я маю номери всіх трьох операторів. Але звʼязок зникав, а передача даних, тобто Інтернет, був лише на якихось полустанках”, – пише він.
Очевидно, що якість мобільного зв’язку та, особливо, передачі даних (мобільного інтернету) в Україні, за межами міських агломерацій, залишається незадовільною. Це створює значні незручності для громадян, які залежать від доступу до інформації та комунікації під час пересувань.
Незважаючи на отримані пріоритети та інвестиції, декларована якість послуг часто не відповідає реальному стану речей, особливо у сільській місцевості та на транспортних магістралях.
З іншого боку, чудово, що Федієнко ділиться своїм досвідом у соціальних мережах, ЗМІ, на профільних форумах. Адже це створює суспільний тиск на операторів та регулятора.
Відсутність стабільного інтернет-зв’язку у потягах, особливо в “Інтерсіті”, є давно наболілою проблемою. На тлі активного впровадження технологій Starlink в Україні, такі аргументи, як “хвилі бороздять терени”, виглядають щонайменше дивно.
Ваше обурення зрозуміле, і це дійсно “якась дичина”, коли в 21 столітті базові послуги зв’язку залишаються недоступними у важливих сферах. Сподіваюся, ці кроки допоможуть привернути увагу до проблеми та зрушити її з мертвої точки.