Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Цифровий двійник акторки Антоніни Хижняк з’явився у рекламі Білого Дому

Цифровий двійник акторки Антоніни Хижняк з’явився у рекламі Білого Дому
ZN.UA • 0 переглядів • 1 хв читання

Білий Дім опублікував у своєму офіційному акаунті Instagram рекламу законопроєкту про відміну оподаткування на понаднормову роботу. У відео фігурує жінка — фактично цифровий двійник популярної української актриси Антоніни Хижняк. Вона, зокрема, відома за роллю Мотрі  у серіалі “Спіймати Кайдаша”. 

Інститут масової інформації (ІМІ) висунув припущення, що рекламу працівники прес-служби адміністрації американського президента Дональда Трампа згенерували за допомогою штучного інтелекту. А модель ШІ могла використати зовнішність Антоніни, адже в інтернеті є багато фото та відео з нею. У жінки з ролика Білого Дому навіть родимка на щоці у тому самому місці, що і в Антоніни. 

Допис, поширений The White House (@whitehouse)

“Але тоді це означає, що будь-яка реальна людина, яка має цифровий слід, може бути відтворена у вигаданому контексті. І її зображення може бути використане в рекламі, політичних чи державних комунікаціях без її згоди. Поки що в нас немає розуміння, що з цим робити, але цей випадок має привернути увагу експертів із ШІ і дипфейків і підсвітити питання щодо непрозорості генеративного ШІ-контенту”, — вважає директорка ІМІ Оксана Романюк. 

Актриса відреагувала на використання діпфейка із нею, створивши комедійний скетч. У ній ніби-то Дональд Трамп торгується з Антоніною за те, скільки систем ППО він готовий віддати Україні за дозвіл використати обличчя актриси. Попередньо карикатурний президент США перед розмовою уточнює, чи є в Антоніни костюм. Так акторка натякає на розмову Трампа із Володимиром Зеленським в Овальному залі. 

Допис, поширений АНТОНІНА ХИЖНЯК (Antonina Khyzhniak) (@tonya_actress)

Наприкінці ролика Хижняк тонко кпинить із останнього скандала за участі американського президента, де він при журналістах на подвір’ї Білого Дому вжив лайливе словосполучення із словом F**k.  

Дипфейки стають усе реальнішою загрозою. Наприклад, генеративний редактор відео Veo 3 від Google створює напрочуд реалістичні штучні ролики. Нещодавно YouTube заявив, що додасть цей сервіс на свою платформу для створення контенту у розділ Shorts. 

0