Loqal – новинний агрегатор Loqal
Антигерої не врятували Marvel: «Громовержці» не повернув інвестицій*
Наука і технології

Антигерої не врятували Marvel: «Громовержці» не повернув інвестицій*

Double.news • 1 переглядів • 1 хв читання

Бойовик-антогерой «Громовержці*» вийшов у прокат 2 травня 2025-го, здобув схвальні рецензії (88 % на Rotten Tomatoes, оцінка глядачів CinemaScore ― A-) і похвалу за гру Флоренс П’ю та Девіда Гарбора. Та навіть за шість тижнів фільм заробив лише $371 млн світової каси проти приблизно $275 млн сукупних витрат на виробництво й маркетинг, не дотягнувши до точки беззбитковості у $425 млн.

Серед основних причин слабкого старту «Громовержці*» критики й аналітики насамперед називають втому від MCU. Після низки посередніх релізів глядачі дедалі обережніше ставляться до кожного нового фільму всесвіту: хороші рецензії вже не гарантують, що публіка поспішить до кінотеатрів, а довіра до бренду більше не працює «авансом».

Другою проблемою стала відсутність упізнаваної команди. На відміну від «Вартових Галактики», герої-антигерої «Громовержці*» не мали власних сольних стрічок або яскравих камео, які б заздалегідь прив’язали до них аудиторію. Без емоційної прив’язаності навіть зірковий каст на чолі з Флоренс П’ю та Девідом Гарбором не перетворив реліз на “обов’язкове для перегляду”.

Не менш важливо, що маркетинг так і не створив відчуття події. Трейлери робили ставку на «новий, темніший тон» стрічки, але не показали вагомої причини витратити час і гроші — особливо після кількох розчарувань у попередніх фазах MCU. У підсумку реклама привернула увагу фанатів, та не зуміла переконати ширшу аудиторію.

Нарешті, фільм опинився у щільному релізному календарі: за три тижні до прем’єри вийшов касовий хіт «Minecraft: Фільм», а вже за місяць IMAX-екрани забрала нова частина «Місії: Неможлива». У такій конкуренції навіть позитивний «сарафан» не зміг перемістити «Громовержці*» вище в касових зборах.

Стрічка слугує сюжетним мостом: сцена після титрів натякає на формування Нових Месників, а камео Ріда Річардса та ракети FF-1 підводять до «Фантастичної четвірки: Перші кроки» (2026). Навіть збитковий реліз підтримує неперервність всесвіту і «підігріває» інтерес до майбутніх блокбастерів.

1