Уряд затвердив нові Правила надання електронних комунікаційних послуг, які захистять особистий простір користувачів. Оператори отримали інструменти для боротьби зі спам-викликами та нав’язливою рекламою. Вони мають упродовж кількох місяців їх технічно реалізувати.
Правила будуть вводити поступово, щоб дати час операторам на технічні допрацювання. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на сайт Мінцифри.
Захист від спаму. Оператори можуть блокувати номери, з яких надходять масово дзвінки без згоди абонента. Компанії, які планують дзвонити клієнтам, мають укласти договір з оператором і використовувати тільки ті номери, які в ньому зазначені. Якщо людина отримає спам-виклик, вона зможе повідомити про це свого оператора, після чого номер спамера заблокують. Також постачальники зв’язку отримали інструменти для обмеження підозрілих викликів ще до того, як вони потраплять до абонента.
Контроль – у ваших руках. В особистому кабінеті можна буде побачити витрати, вимкнути платні розваги і керувати послугами самостійно.
Подвійна згода = захист від випадкових витрат. Жодна платна контент-послуга не активуватиметься без підтвердження абонента.
Підтримка для українців у зоні бойових дій. SIM-картки не блокуватимуть за несплату. Під час першого входу в мережу буде надаватись безоплатний пакет зв’язку.
Захист від боргів. Установлено граничні ліміти на “мінус”. Великі неочікувані борги залишаться в минулому.
Прозорість інтернету. Договір має містити реальну швидкість інтернету. Якщо вона нижча, абонент зможе подати скаргу до НКЕК чи звернутися до суду.
Нагадаємо, раніше ми писали, що у Дніпропетровській області аферисти від імені мобільних операторів крали гроші через онлайн-банкінг. Також читайте, наскільки якісні мобільний зв’язок та інтернет в Україні. Крім цього, Інформатор повідомляв, що у "Дії" можна повідомити про відсутність звʼязку чи Інтернету.