Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

За добу аферисти видурили в трьох буковинців майже 86 тисяч гривень

За добу аферисти видурили в трьох буковинців майже 86 тисяч гривень
Чернівецький промінь • 16 переглядів • 1 хв читання

Правоохоронці вкотре нагадують:

не розголошуйте інформацію, що стосується ваших банківських рахунків та н

е переходьте за сумнівними посиланнями

Минулої доби поліцейські задокументували три випадки заволодіння коштами буковинців шахрайським шляхом.

Про це повідомляє поліція Чернівецької області.

Використовуючи поширені шахрайські схеми, аферисти виманили у жителів Чернівецької області майже 86 тисяч гривень. Наразі співробітники поліції здійснюють розшукові заходи для встановлення зловмисників та притягнення їх до відповідальності.

3 липня із повідомленням про шахрайство до поліції звернулась 30-річна жителька селища Глибока. Заявниця розповіла, що під приводом додаткового заробітку в одному з месенджерів невідома особа заволоділа її коштами. Потерпіла довірилась незнайомцю та перерахувала на карткові рахунки, вказані шахраєм, понад 106 тисяч гривень.

Також цього дня у шахрайську пастку потрапили і 57-річний житель села Мамалига та 46-річна жителька села Тернавка. Двоє буковинців повідомили правоохоронцям, що їм зателефонували незнайомці, котрі представились працівниками та менеджерами банку. Під приводом захисту карткових рахунків від нібито несанкціонованого втручання та покращення налаштування для входу в інтернет-банкінг, зловмисники ошукали жінку та чоловіка на суму майже 86 тисяч гривень.

За вказаними фактами співробітники поліції Буковини розпочали кримінальні провадження, передбачені ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Тривають досудові розслідування.

Буковинські правоохоронці вкотре нагадують основні правила, які допоможуть не стати жертвою аферистів:

* не розголошуйте конфіденційну інформацію, що стосується ваших банківських рахунків;

* не переходьте за сумнівними посиланнями;

* не виконуйте вказівок незнайомців, пов’язаних з перерахуванням коштів;

* при здійсненні онлайн-покупок користуйтеся послугою післяплати;

* пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують своїм клієнтам, щоб уточнити дані;

* якщо ви отримали повідомлення про якісь проблеми з банківським рахунком, зверніться безпосередньо до відділення банку, або за номером служби підтримки, зазначеним на картці чи офіційному сайті фінансової установи.

16