Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

YouTubers більше не покладаються на доходи від реклами

YouTubers більше не покладаються на доходи від реклами
HiTech.Expert • 1 хв читання

YouTube став найбільшою платформою, що пропонує творцям безліч можливостей заробляти на життя. У червні компанія повідомила, що її творча екосистема додала понад 55 мільярдів доларів до ВВП США та створила понад 490 000 повних робочих місць.

Однак багато ютуберів зменшили свою залежність від доходів від реклами та угод з брендами. Є кілька причин для такої зміни. По-перше, доходи від реклами можуть бути непередбачуваними. Оскільки YouTube постійно оновлює свою політику, деяким творцям стає складно забезпечити рекламу для своїх відео, що може негативно вплинути на їхні доходи. Вони також усвідомили, що доходи від цих джерел можуть несподівано зникнути.

Визнаючи нестабільність доходів, що залежать від платформи, багато ютуберів більше не є лише творцями. Вони є вертикально інтегрованими медіакомпаніями з паралельними бізнесами, включаючи продуктові лінійки, традиційні підприємства та споживчі бренди, які можуть витримати зміни алгоритмів та політик.

У деяких випадках ці додаткові бізнеси зростають швидше та стабільніше, ніж їхні канали на YouTube.