YouTube намагається заспокоїти занепокоєння щодо майбутніх змін у політиці монетизації після негативної реакції з боку інтернет-творців. Оголошення про те, що YouTube оновить обмеження щодо “неавтентичного” контенту згідно з правилами Партнерської програми YouTube, дехто сприйняв як повідомлення про те, що платформа планує демонетизувати ширший спектр відео, включно з тими, в яких використовується згенерований штучним інтелектом контент, кліпи та реакції. Зараз YouTube намагається прояснити ситуацію.
“YouTube завжди вимагав від авторів завантажувати “оригінальний” і “автентичний” контент”, – йдеться у первинному повідомленні про зміну політики. “15 липня 2025 року YouTube оновлює наші правила, щоб краще ідентифікувати масовий і повторюваний контент. Це оновлення краще відображає те, як виглядає “неавтентичний” контент сьогодні”.
Згідно з відео, опублікованим редактором YouTube Рене Рітчі, зміни, запроваджені 15 липня, є “незначним оновленням” існуючої політики монетизації, яка вже вимагає від авторів вносити значні зміни до будь-якого неоригінального контенту у своїх відеороликах. За словами Річі, нові формулювання політики “допоможуть краще визначати, коли контент є масовим або повторюваним”. “Такий контент роками не підлягав монетизації, і саме його глядачі часто вважають спамом”.
Оновлений текст політики ще не опублікований. Однак роз’яснення того, який тип контенту дозволений для монетизації, могло б допомогти зупинити потік відеосміття, згенерованого штучним інтелектом, на платформі. Технологія стає дедалі доступнішою, що полегшує масовий випуск низькоякісного контенту. Часто можна зустріти відео, що поєднують крадені кліпи з озвученням, згенерованим штучним інтелектом, і цілі канали, присвячені витісненню ліниво зробленого АІ-спаму, незважаючи на вимогу YouTube, що монетизований контент повинен бути “оригінальним і автентичним”.
У відповідь на припущення користувача X про те, що ця зміна не дозволить повністю монетизувати відео, створені за допомогою АІ, YouTube пояснив, що використання АІ для поліпшення контенту все ще дозволено, якщо він відповідає всім іншим вимогам політики. Якщо пощастить, роз’яснення щодо того, що вважається “масовим або повторюваним” контентом, принаймні приберуть частину спаму, який заповнює стрічки YouTube.