Велика подія YouTube під назвою «Made On», присвячена «наступним 20» рокам існування стрімінгової платформи, включає нові функції, які змінять спосіб, яким творці заробляють гроші на відео, які ви переглядаєте. До них належать нові посилання, що направляють глядачів до місць, де можна знайти товари в Інтернеті, та можливість змінювати спонсорські реклами, які ви бачите у творців.
Підтримка динамічного вставлення сегментів бренду, які можна замінювати, що дозволяє творцям перепродавати слоти іншому бренду в майбутньому замість того, щоб мати постійну рекламу продукту в довгих відео. YouTube заявляє, що почне тестування на початку наступного року, а потім впровадить цю функцію в 2026 році.
За даними YouTube, функція AI-тегування, яка може автоматично знаходити та тегувати відповідні продукти, згадані у відео, на основі зображень, голосового супроводу та інформації, введеної автором відео, почне впроваджуватися для «відповідних авторів із США протягом наступного року».
Можливість розміщувати посилання на веб-сайт бренду в YouTube Shorts «почне тестуватися пізніше цього року і буде широко впроваджена наступного року», що дозволить авторам направляти глядачів до рекомендованих продуктів.
Експериментальна функція надасть «найкращим глядачам можливість купувати ексклюзивні товари» від своїх улюблених авторів. Тестування цієї функції розпочалося на початку цього року, але YouTube не має жодної інформації про те, коли вона буде доступна.
YouTube також оголосив про майбутні зміни в прямих трансляціях та нові функції штучного інтелекту для авторів контенту.