Хідео Кодзіма, творець серії Metal Gear, заявив, що не має наміру грати в ремейк Metal Gear Solid 3: Snake Eater, який в оновленій версії отримав назву Metal Gear Solid Δ: Snake Eater. Під час інтерв’ю для Ssense він коротко відповів: «Ні».
Ця відповідь лише підтвердила давній конфлікт між Кодзімою та видавцем Konami, який триває ще з часів розробки Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.
Напруження між розробником і Konami виникло під час роботи над п’ятою частиною серії. В результаті Кодзіму було відсторонено від проєкту, а його ім’я прибрали з рекламних матеріалів. Згодом він залишив компанію та заснував незалежну студію Kojima Productions, яка вже випустила два проєкти в межах серії Death Stranding.
Незважаючи на те, що Metal Gear Solid Δ — це ремейк гри, створеної Кодзімою, розробкою займається сама Konami без його участі.
Оригінальна Metal Gear Solid 3: Snake Eater, яка вийшла у 2004 році, вважається однією з найвизначніших частин франшизи. Ремейк обіцяє сучасну графіку та оновлені ігрові механіки, але його відсутність у планах самого Кодзіми демонструє, що особисті конфлікти переважають над ностальгією.