Користувачі фітнес-трекерів Whoop повідомляють, що їхні фітнес-трекери Whoop MG перестають реагувати, в деяких випадках менш ніж через годину після їх налаштування. Зараз компанія замінює трекери, в деяких випадках ще до того, як користувачі про це попросять, повідомляє TechIssuesToday.
Запущений разом з Whoop 5.0 на початку цього місяця, Whoop MG (що розшифровується як “Медичний клас”) поставляється з можливостями ЕКГ і аналізом кров’яного тиску і вимагає преміум-підписки Whoop Life вартістю 359 доларів на рік. Користувачі почали повідомляти про проблеми з трекером майже одразу.
11 травня на форумі спільноти Whoop користувач повідомив, що його MG “перестав працювати вночі після 8 годин роботи. Ні зеленого світла, ні синього, нічого. Тепер він не з’єднується з додатком”. Інші відповіли, що трекер вийшов з ладу ще раніше, а одна людина повідомила, що він став інертним вже через півгодини після початку використання. Деякі також повідомляють, що їхня версія 5.0 вийшла з ладу.
Судячи з групи Whoop Reddit, компанія справді замінює пристрої, і, на думку деяких, робить це проактивно. Людина, яка опублікувала скріншот вище, пізніше прокоментувала: “Вони зв’язалися зі мною, я був здивований, побачивши електронного листа”. Те ж саме можна сказати і про користувача, який написав два дні тому, що Whoop повідомив йому, що він отримає заміну, незважаючи на те, що він не помітив жодної проблеми. Дехто в цій темі навіть пише, що отримав заміну, незважаючи на те, що компанія Whoop ніколи не повідомляла їм про це.