Loqal – новинний агрегатор Loqal
Waymo націлилася на Нью-Йорк зі своїми роботаксі
Новини

Waymo націлилася на Нью-Йорк зі своїми роботаксі

HiTech.Expert • 0 переглядів • 1 хв читання

У середу Waymo заявила, що подала заявку на отримання дозволу на випробування своїх автономних транспортних засобів у Нью-Йорку, що стало першим кроком компанії Alphabet у складному регуляторному процесі, спрямованому на те, щоб привезти свої роботи-таксі до найбільшого міста США.

Waymo подала заявку в Департамент транспорту Нью-Йорка на отримання дозволу на експлуатацію своїх безпілотних автомобілів Jaguar I-Pace з оператором, відповідальним за безпеку людини, за кермом на Манхеттені. Дозвіл на демонстрацію або тестування автономних транспортних засобів у Нью-Йорку вимагає наявності водія-людини за кермом, страхового полісу на суму 5 мільйонів доларів, а також належної підготовки кожного оператора тестового транспортного засобу щодо безпечної експлуатації тестового транспортного засобу.

Законодавство штату Нью-Йорк особливо суворо забороняє використання автономних транспортних засобів. Хоча отримання дозволу було б значним досягненням, Waymo ще далека від того, щоб розпочати комерційну діяльність у місті – або навіть тестувати без людини-оператора за кермом.

Тим не менш, Waymo не зупиняється на досягнутому і заявляє, що виступає за зміни в законодавстві штату, які б дозволили керувати транспортним засобом без людини за кермом. Компанія також намагається завоювати довіру в Нью-Йорку і штаті, співпрацюючи з кількома організаціями, такими як MADD NY, YAI, Національна федерація сліпих і Громадський коледж Бронкса.

Компанія Waymo повідомила TechCrunch, що мала позитивні розмови з законодавцями в цьому році і сподівається на подальший прогрес у регуляторних змінах. Закон штату Нью-Йорк стверджує, що будь-яка особа, яка керує транспортним засобом, повинна постійно тримати принаймні одну руку (або протез) на рульовому механізмі. Зміна цього формулювання буде ключовим фактором для того, щоб Waymo в кінцевому підсумку змогла розгорнути безпілотні транспортні засоби.

Інші компанії намагалися провести тестування в Нью-Йорку раніше, в тому числі Mobileye і нині закрита Cruise. Але ці зусилля ніколи не виходили за рамки кількох демонстрацій або пілотних проектів.

Звісно, у Нью-Йорку є й інші проблеми, окрім регуляторних. Місто переповнене автомобілями, вантажівками, фургонами для доставки, велосипедами, автобусами і, що важливо, людьми, які снують по ньому. Сан-Франциско, один з ринків, на яких сьогодні працює Waymo, також є жвавим містом з багатьма з тих же проблем. У Нью-Йорку ця складність збільшується в 10 разів.

Waymo вже багато років придивляється до величезного ринку Нью-Йорка. У 2021 році компанія розгорнула свої нині зняті з виробництва мінівени Chrysler Pacifica – перші безпілотні транспортні засоби у своєму тестовому парку – для ручного водіння та мапування Манхеттена. Компанія заявила тоді, що кожен автомобіль буде обслуговуватися двома людьми, одна з яких буде за кермом, а інша – на пасажирському сидінні, щоб допомогти керувати діями водія, контролювати програмне забезпечення автомобіля в режимі реального часу, оцінювати продуктивність і заносити коментарі в журнал.

Ці транспортні засоби ніколи не експлуатувалися в автономному режимі, хоча всі вони були оснащені Waymo Driver п’ятого покоління, який на той час був найсучаснішою та найдосконалішою системою самокерованого водіння.

За останні чотири роки Waymo масштабувалася в багатьох інших місцях. Компанія забезпечує понад 250 000 повністю автономних платних поїздок щотижня на кількох ринках США, зокрема в Остіні, Лос-Анджелесі, Феніксі та Сан-Франциско.

0