Всі квитки викуповують автоматично в першу хвилину продажу
Жителі Чернівців та області обурені відсутністю квитків на потяг Чернівці–Київ. Всі квитки викуповують автоматично в першу хвилину продажу. Виїхати з обласного центру до столиці просто неможливо.
Про це повідомив у Фейсбук журналіст Святослав Вишинський.
"Сьогодні о 8:00, за 20 (двадцять!) днів до дати, відкрився продаж квитків на потяг 008 Чернівці—Київ. О 8:01 квитків купе вже не було жодного (див. фото 1).
О 8:04 додаток безбожно «висить», але вдається забронювати та оплатити 1 плацкартний квиток (див. фото 2).
Станом на 8:10, через 6 (шість!) хвилин після підтвердження оплати, система щось далі «перевіряє» та «оформляє» (див. фото 3). Нарешті, додаток розроджується білетом — хоча касир у касі його видав би швидше.
Питання до УЗ: на біса Ви дозволяєте в додатку автоматичний викуп квитків? Адже фактично потяг за лічені хвилини наперед викуповують скрипти самої УЗ, а не живі люди.
І не треба заливати про «Дію», адже головна проблема вашої залізниці у відсутності рухомого складу. Якщо поїздів стає менше, то УЗ не врятує ані «Дія», ані що на світі", - зазначає журналіст.
Також Святослав Вишинський називає катастрофою залізничний напрямок Чернівці-Львів. Він зазначає, що обласний центр фактично перетворено на недоступний острів.
"Ви не здатні задовільнити попит, і своїми ідіотськими розкладами та «реформами» тільки маскуєте організаційну безпорадність. Про напрямок Чернівці—Львів узагалі промовчу — це катастрофа. Цілий обласний центр перетворений на недоступний острів.
До чернівецької влади: де ваші звернення до УЗ і Кабміну? Бо вже напрошуються питання — а ми точно в Україні? З тупикової румунської Сучави можна щодня у проміжку між 5:45 і 23:00 добратися до Бухареста на 5 (пʼяти) потягах за 6—7 годин (див. фото 4). Квитки є завжди. З урахуванням перетину кордону і доїздом з Чернівців (разом 430 км) — 8—9 годин.
Тоді як «швидкий флагманський» потяг з Чернівців до Києва ту саму відстань (410 км) покриває 12 (дванадцять) годин і на нього ніколи немає білетів. Котрий рік слухати вихваляння УЗ про «сталеву незламність» смішно, коли усвідомлюєш, що TGV між Парижем і Ліоном долає аналогічні 390 км за 2 години — і ніхто не перевіряє Ваш паспорт та цифровий підпис! Deutsche Bahn не просить навіть номер телефону.
І не треба про «европейські тарифи»: вартість УЗ та румунської CFR — однакова. Організаційна спроможність — різна", - заявляє Святослав Вишинський.