У Мережі шириться інформація про нібито автоматичне блокування мобільних номерів абонентів Vodafone Україна за несплату тарифного плану. У деяких повідомленнях стверджується, що оператор блокує контрактні номери вже наступного дня після завершення дії тарифу, якщо кошти не надійшли на рахунок. Проте ця інформація не відповідає дійсності.
У пресслужбі Vodafone офіційно заявили, що жодних змін до правил обслуговування абонентів не запроваджувалося. Всі умови залишаються стандартними та прозорими:
Оператор підкреслює, що номер надається абоненту на рік, і навіть за умови несплати тарифу він не блокується одразу, а інформування про будь-які зміни здійснюється виключно через офіційні канали зв’язку: мобільний застосунок, SMS, сайт та контакт-центр.
Vodafone закликає абонентів не довіряти неперевіреним повідомленням у соцмережах та звертатися до офіційних джерел компанії для отримання достовірної інформації.