Понад 80 магазинів діють у п’яти областях:
Чернівецькій, Івано-Франківській, Хмельницькій, Вінницькій та Тернопільській
Виторг чернівецького ритейлера «Тайстра Груп» зріс майже упʼятеро. У портфелі – понад 80 магазинів у п’яти областях.
Перші магазини «Тайстра» з’явилися у Чернівцях на початку 2000-х. У 2021-му мережу об’єднали в «Тайстра Груп», яка нині налічує понад 80 магазинів у Чернівецькій, Івано-Франківській, Хмельницькій, Вінницькій та Тернопільській областях.
Починали роботу під кількома брендами, зокрема «Рома», «Норма» та «Економ», які після ребрендингу стали єдиною мережею «Тайстра», – розповідає CEO групи компаній Катерина Боршан. У 2023-му у Чернівцях також відкрили гастрогалерею ОнDe, яка поєднує магазин, винотеку та власну пекарню.
У Чернівецькій області «Тайстра Груп» стала найбільшим роботодавцем 2025-го, за даними аналітичного сервісу Опендатабот. В компаній працює понад 1200 співробітників. Більше, ніж Fozzy Groupта АТБ.
Мережа «Тайстра» працює у двох форматах – супермаркетів і магазинів «біля дому» площею від 100 до 700 кв. м.
«Інвестиції в один – до 10 млн грн залежно від обсягу обладнання», – зазначає Боршан. Гастрогалерея ОнDe обійшлася компанії в шість разів дорожче, додає вона.
В мережі – понад 80 точок. Попри стрімкий розвиток, це небагато. Для порівняння, найбільші мережі заходу України за кількістю магазинів – «Сімі» із 315 точок, «Наш Край» і Spar із 276 та «Рукавичка» із 217 на кінець 2024-го, за даними GT Partners.
У Чернівцях перші місця посідають «Тано» з 32 магазинами та «Нива» із понад 20 торговими точками. «Тайстра» – третя з 19 магазинами у місті.
Чинний мер Роман Клічук відкрив перший магазин «Тайстра» спільно з Русланом Жератюком у 2002-му. В 2011-му мережа вийшла у Тернопільську область, у 2020-му – у Хмельницький та Вінницьку області. Того ж року Клічук-старший став мером. У 2022-му співвласником «Тайстра Груп» став його син Богдан, йдеться у публікації Forbes Україна.
Вони зареєстрували ТОВ «Тайстра Груп» у 2021-му, до того вели торгівлю через кілька юросіб, каже генеральний директор GT Partners Ukraine Ігор Гугля.
«У Чернівцях нашими головними конкурентами є «Супереконом», «Нива» та АТБ, а у регіоні – мережі «Близенько», «Смаколик» і «Траш!», говорить Боршан.
Мережа «Тайстра» подвоїла виторг до 2,6 млрд грн у 2024-му.
В найближчих планах мережі – фокус на розвитку магазинів біля дому. Хочемо відкрити 15 магазинів у новому форматі «Тайстра вже» – компактних точок площею до 100 кв. м, де можна буде швидко перекусити, розповідає Боршан.