Вінницька міська рада у першому півріччі цьогоріч отримала понад 41 тисячу звернень – 83,5% з них вирішили позитивно.
Про це повідомляє “Вежа” з посиланням на сайт Вінницької міської ради.
Звернення надсилали різними способами: письмово, телефоном, особисто, через сайт або електронну пошту. Загалом 83,5% з них вирішили позитивно, ще 8,3% – вже надали роз’яснення або залишаються на розгляді, а 5,4% – у процесі опрацювання.
Начальниця відділу звернень апарату міської ради та її виконкому Людмила Григорук каже, що такий обсяг запитів від містян та кількість розв’язаних питань свідчить про довіру громади до влади:
Велика частина звернень надходить від тих, хто особливо потребує підтримки – людей старшого віку, Захисників та Захисниць, ветеранів і багатодітних родин, людей з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, учасників бойових дій. Найчастіше ці звернення стосуються матеріальної допомоги, забезпечення житлом, медичних послуг або оформлення документів…
Кожне звернення розподіляється між відповідальними департаментами і розглядається індивідуально. Там, де це можливо, людям надають практичну допомогу. Наприклад, з ремонтом, довідками, перерахунками, отриманням пояснень та інструкцій. У складніших випадках – консультують, спрямовують до інших органів або готують відповідні документи.
Сайт міської ради, електронна пошта, чат-боти, геопортал – ці сервіси дозволяють надіслати звернення у будь-який зручний час. За перше півріччя через цифрові канали надійшло понад 2 тисячі звернень. Зокрема через сайт міської ради – 1069 звернень. Це удвічі більше, ніж за аналогічний період 2024 року (680 звернень) і на 47% більше, ніж у 2023-му (727 звернень).
Крім цього, у першому півріччі подано 443 колективних звернення. З них найбільше стосувалися комунальних послуг, транспорту та земельних питань.
У першому півріччі мешканці подали чотири петиції через відповідний сервіс на сайті міської ради. Частина з них отримала підтримку, і на їх підставі вже були зроблені кроки з боку органів влади… – додає Людмила Григорук.
До того ж мешканці громади також зверталися до керівництва міської ради. Це особисті прийоми громадян, під час яких розглянули 250 питань.
Окрему увагу цього року приділили перевірці того, як комунальні підприємства працюють із документацією. Згідно з результатами, її ведення загалом відповідає вимогам.
На Вінниччині фермер зрубав 399 дерев, щоб розширити площу землі для вирощування сільськогосподарських культур