У Дніпрі комунальні служби продовжують оперативно реагувати на звернення мешканців щодо аварійних ситуацій на мережах водопостачання та водовідведення, попри нестачу фахівців. Про це повідомляє «Наше місто» з посиланням на пресслужбу міської влади Дніпра.
28 серпня працівники КП «Дніпроводоканал» усунули пошкодження водопроводу на вулиці Аральській у Новокодацькому районі. Заявка надійшла від мешканців на Єдину гарячу лінію міської ради.
Аварійна бригада прибула на місце, зафіксувала витік води та встановила пошкодження мережі. Для виконання робіт залучили спецтехніку. У зв’язку з ремонтом водопостачання тимчасово призупинили, завершення відновлення запланували впродовж дня.
За словами головного інженера КП «Дніпроводоканал» Юрія Рескаленка, щодня аварійні бригади виконують від 50 до 60 заявок щодо пошкоджень на водопровідних мережах. У середньому за тиждень на гарячу лінію надходить близько 150 звернень. З початку року й до 1 серпня фахівці усунули понад 4,5 тисячі пошкоджень. Аварійні служби працюють цілодобово, щоб забезпечити стабільне водопостачання в місті.
Водопровідні мережі Дніпра мають загальну протяжність 2,2 тис. км та включають насосні станції й інші об’єкти інфраструктури. Їхня безперебійна робота потребує постійного технічного контролю й швидкого реагування на аварійні ситуації.
Того ж дня аварійна служба виконала ще одну заявку – усунула засмічення на каналізаційних мережах у Соборному районі (вул. Архітектора Олега Петрова, 11-А). На місці бригада очистила каналізаційний колодязь, відновивши роботу системи.
Юрій Рескаленко наголосив, що очищення каналізаційних споруд є важливим для стабільного функціонування міської інфраструктури. Це запобігає підтопленням та іншим аваріям, які можуть створити ризики для житлового сектору та довкілля.
Також він звернувся до мешканців із проханням відповідально користуватися каналізаційною системою та не викидати у неї сторонні предмети, адже саме це найчастіше призводить до засмічень і ускладнює роботу аварійних бригад.
Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради працює цілодобово. Звернення можна залишати за телефонами: 056-732-12-12, 095-732-12-12, 096-732-12-12, 073-732-12-12 або онлайн.
Раніше ми писали, Дніпроводоканал продовжує відключати воду боржникам. Загальна заборгованість мешканців міста за комунальні послуги становить 766 мільйонів гривень. Тож підприємство вживає відповідних заходів.
Також писали, українці, попри війну, мають оплачувати комунальні послуги в повному обсязі. Однак у деяких випадках борги можуть бути списані або оскаржені.
Категорія: Влада, Новини Дніпра
Позначки: Дніпро, КП «Дніпроводоканал»