Loqal – новинний агрегатор Loqal
Наука і технології

Viber запустив рекламну платформу в Україні

Viber запустив рекламну платформу в Україні
Prostomob • 1 хв читання

Viber запускає нову рекламну платформу в Україні – Viber Ads Manager. Вона дозволяє малим і середнім рекламодавцям та агенціям самостійно запускати рекламні кампанії на цільову аудиторію в Україні та за кордоном з бюджетом від $100.

Для запуску кампанії потрібно здійснити кілька простих кроків:

Нова платформа дозволяє рекламодавцям самостійно керувати своїми кампаніями в реальному часі. Вони можуть тестувати різні варіанти розміщення реклами та відстежувати показники ефективності: від темпів використання бюджету до показів, кліків, залучених користувачів, відтворення відео та іншого.

Тисячі великих міжнародних та локальних брендів уже розміщують рекламу у Viber, користуючись корпоративними рішеннями Viber для бізнесу. Малі бізнеси користуються бізнес-профілями Viber для ефективного спілкування з клієнтами, а відтепер для них доступні й рекламні можливості.

“Ads Manager – це наступний етап у стратегії розвитку Viber як супераппа для бізнесів. Ми прагнемо створити екосистему рішень для бізнесу будь-якого розміру”, – коментує Крістіна Констадаке, комерційна директорка Rakuten Viber. “Після успішного тестування ми раді представити платформу в Україні. Вона дозволить малим і середнім рекламодавцям та агенціям легко запускати власні таргетовані кампанії”.

Платформа працює на базі рішення технологічного провайдера Adslot. Вона дозволяє розміщувати рекламу на різноманітних екранах Viber, де її можуть побачити користувачі по всьому світу. Рекламодавці можуть обирати з готових пакетів, що відповідають їхнім цілям і бюджету, легко налаштовувати таргетинг для максимальної видимості, а також залучати користувачів через мобільні формати.