Loqal – новинний агрегатор Loqal
Наука і технології

Viber запускає “Маркетплейс”: конкурент для Prom і Rozetka

Viber запускає “Маркетплейс”: конкурент для Prom і Rozetka
Prostomob • 1 хв читання

Viber запускає маркетплейс просто в застосунку. У вкладці “Маркетплейс” в мобільній версії Viber користувачі зможуть знаходити та зв’язуватися з місцевими бізнесами. Користувачі зможуть знаходити салони краси, медичні послуги, ресторани, магазини та багато інших послуг і бізнесів у своїй місцевості.

Маркетплейс з’явиться на місці вкладки “Корисне” у мобільному застосунку. Користувачі зможуть шукати локальні бізнеси за назвою конкретного продавця, категорією або через перегляд рекомендованих пропозицій. В маркетплейсі можна переглядати профілі компаній, каталоги товарів чи послуг і спілкуватися з представниками бізнесу, не розкриваючи свій номер телефону. За даними компанії, переважна більшість українців вже спілкуються з бізнесом саме у Viber. Із запуском маркетплейсу дізнаватися потрібну інформацію та обирати найкраще стане ще простіше.

Відкриваючи вкладку “Маркетплейс”, користувачі зможуть надати доступ до своєї геолокації, щоби побачити найближчі компанії. Якщо людина не захоче ділитися геолокацією, відображатиметься добірка бізнесів на основі загальної інформації про місцезнаходження. Результати автоматично оновлюються, коли користувачі переміщуються Україною. Маркетплейс виділяє найактуальніші та найактивніші компанії, що спрощує пошук локальних пропозицій.

Підтримка місцевого бізнесу – це важливо. Viber Маркетплейс сприятиме розвитку громад, адже дасть змогу людям і компаніям безпечно спілкуватися прямо в застосунку Viber. За опитуванням Rakuten Viber навесні 2025 року, 70% респондентів віддають перевагу українським виробникам:

Політика локалізації та програма “Зроблено в Україні” є стратегічним пріоритетом держави, адже це дає місцевим компаніям замовлення, населенню – робочі місця, та сприяє загальній економічній стійкості.

Попри таку підтримку, багато малих бізнесів зазначають, що їм важко привернути до себе увагу онлайн (56%) та знайти нових клієнтів (60%). Маркетплейс допоможе в цьому, полегшить пошук і підтримку місцевих компаній, які небайдужі користувачам.

“Малі та мікробізнеси – фундамент економіки. Втім, їм буває складно отримати заслужену увагу “, – коментує Ілля Бошняков, регіональний директор Rakuten Viber в Україні. “Маркетплейс у Вайбері спростить пошук місцевих компаній і дозволить їх підтримати. Це важливий крок у нашій місії стати супераппом як для користувачів, так і для бізнесу”.

Сервіс поступово стане доступним всім користувачам протягом наступних тижнів у мобільній версії Viber, за кнопкою внизу екрана. Нові компанії зможуть долучитись до маркетплейсу через безплатні бізнес-профілі у Viber. У маркетплейсі з’являтимуться нові функції та інструменти для бізнесів, що допоможуть їм бути краще представленими чи видимими.