Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Вартість на розміщення рекламоносіїв у Броварській громаді зросла, подекуди –  втричі

Вартість на розміщення рекламоносіїв у Броварській громаді зросла, подекуди –  втричі
Трибуна • 0 переглядів • 1 хв читання

Новий «Порядок розміщення зовнішньої реклами на території Броварської МТГ» ухвалили на сесії 26 червня.  Окрім підвищення тарифу, основні зміни – це плати за розміщення реклами на приватних будівлях і контроль за зовнішньою рекламою на вулицях сіл громади.

За словами головної архітектори міста Світлани Батинчук, перелік рекламоносіїв значно розширили й адаптували під сучасні реалії.

Хоча навряд чи це вплине на перерозподіл «рекламного» бізнесу в Броварах, позаяк протягом останніх щонайменше 5-ти років дозволів на встановлення нових біг-бордів  місто не видає, а значна частина існуючих конструкцій під контролем близького оточення міського голови. Разом із тим варто зазначити, що підвищеного попиту на розміщення реклами на бордах і сіті-лайтах немає, відтак вулиці «засмічені» занедбаними, обдертими і розбитими конструкціями, які роками пустують без рекламного навантаження і спотворюють зовнішній вигляд міста.

«Архітектура не несе відповідальності за стан рекламоносіїв, це покладено на власника конструкцій, а контролює – управління інспекції та контролю і Держпродспоживслужба. Але, як показує практика, вплинути на власників конструкцій практично неможливо, тому і стоять в такому стані», – розповіла Батинчук.

Більше реклами розміщується на приватних будівлях. Дотепер рекламоносії, що були на об’єктах приватної або ж орендованої власності (мається на увазі НЕ комунальної), були безкоштовними. Проте, беручи до уваги, що така реклама у громадському просторі й активно споживається, міськрада ухвалила рішення встановити коефіцієнт на рекламу 0,2.

Так, вираховується загальна вартість відповідно до площі рекламоносія (у м2) і базового тарифу. Батинчук зазначила, що такої реклами по громаді дуже багато, – виявляти самочинно встановлену рекламу має управління інспекції та контролю.

Рекламоносії, які розміщуються на магістральних вулицях, відтепер належатимуть до зони І і матимуть коефіцієнт 3 від базового тарифу (раніше це вважалась ІІ зона, відтак коефіцієнт був 2). Загалом вулиці, парки провулки тощо Броварської МТГ поділені на 3 зони, відповідно яких і формуватиметься тариф на розміщення рекламоносіїв.

Якщо говорити про нові тарифи, то розглянемо на прикладі вул. Київської. Раніше розміщення там одного сіті-лайту коштувало 45 грн/на місяць, а враховуючи коефіцієнт 2, бюджет отримував 90 грн/міс. із одного сіті-лайту. Відтепер вартість становить 150 грн/міс., а рахуючи коефіцієнт – 450 грн/міс. За аналогією, з кожного біг-борду на Київській місто раніше отримувало 300 грн/міс, відтепер – 750.

Базові тарифи формувались відповідно середньо виваженій ціні по столичному регіону (без урахування вартості на рекламоносії у столиці)

Детально з базовими тарифами можна ознайомитись ТУТ: у Додатку 4 до додатку.

Цікаво, що у 2022 році надходження за розміщення рекламоносіїв було 996 тис. 280 грн, у 2023 році – 1 млн 165 тис. грн, а у 2024 – 1 млн 208 тис. 840 грн.

Відстежити, наскільки вплине підвищення тарифів на наповнюваність бюджету громади можна буде вже в січні 2025 року, порівнявши доходи першого і другого піврічь.

Нагадаємо, що прибуток від зовнішньої реклами у власників у рази перевищує тарифи, які сплачуються до бюджету. Орієнтовна вартість оренди площі біг-борду складає 7-10 тис. грн / місяць. Тож як не крути, у мінусі власники рекламоносіїв не залишаться, а найближчі передвиборчі перегони покажуть, хто саме у значному плюсі…

Трикотажній фабриці “Роза” виконком не погодив рекламу, бо труять містян ще більше

За майже 1,5 млн грн у парку «Перемога» Броварів реконструюватимуть електропостачання

У Броварах пропонують новий порядок забезпечення санаторно-курортним лікуванням для Захисників і Захисниць України

Разова виплата до Дня Незалежності: розпочалася реєстрація. Хто має право та як подати заявку

0