Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

В Україні запровадили новий порядок оформлення соцвиплат

В Україні запровадили новий порядок оформлення соцвиплат
Наше місто • 0 переглядів • 1 хв читання

В Україні спростили та прискорили процес отримання соціальної допомоги, адже адміністрування виплат тепер здійснює Пенсійний фонд України (ПФУ). Про це повідомляє «Наше місто» із посиланням на прес-службу Міністерства соціальної політики України.

З 1 липня 2025 року Пенсійний фонд України (ПФУ) розпочав здійснювати внутрішнє адміністрування соціальних допомог, які отримують українці.

У Міністерстві соціальної політики наголосили, що для отримувачів соціальних виплат жодних змін не передбачено — всі зміни стосуються лише внутрішніх процесів адміністрування.

Кількість установ, які надають соціальні виплати з державного бюджету, зростає. Окрім ЦНАПів та працівників сільських, селищних і міських рад, звернутися за виплатами можна також до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України.

Зазначається також, що стане швидшим розгляд заявок громадян на соціальні виплати та їх щомісячне нарахування.

Раніше, за даними Міністерства соціальної політики, алгоритм оформлення та нарахування соціальних виплат був наступним: на районному та обласному рівнях органів соціального захисту населення формувалися паперові відомості, які передавалися на державний рівень для здійснення нарахувань.

Після цього сформована платіжна відомість поверталася на обласний рівень, де її розподіляли за районами. Лише після цього районні управління соціального захисту направляли відомості до банку для подальшого нарахування виплат громадянам.

З 1 липня 2025 року в Україні впроваджено цифровізацію процесів оформлення соціальних виплат замість використання паперових документів. Після звернення громадянина до будь-якої доступної точки заявка через онлайн-сервіси надходить безпосередньо на розгляд працівникам Пенсійного фонду України (ПФУ). Після опрацювання заявки виплата призначається на банківську картку заявника у відповідному банку.

У Міністерстві соціальної політики повідомили, що цифровізація дозволить пришвидшити обробку заявок, вести їх онлайн-облік та ліквідувати накопичені борги.

Громадянам нагадали, що звернутися до ПФУ можна як онлайн через портал електронних послуг або мобільний додаток, так і офлайн — у понад 500 сервісних центрах ПФУ, розташованих на підконтрольній Україні території.

Раніше ми писали, недоотримана субсидія: у ПФУ пояснили, хто має право на виплату.

державна субсидія на оренду житла: хто з переселенців у Дніпрі може її отримати.

Також ми писали, субсидія на оренду житла для ВПО: хто у Дніпрі може отримати.

Категорія: Новини Дніпра, Україна

0